نعمتی: محمد انصاری در برخورد با من مصدوم نشد!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز قهرمانی پرسپولیس قطعی نشده است، اما تمام تلاش مان را می‌کنیم تا با شروع بازی‌ها نتایج خوبی را کسب کنبم.

نعمتی: محمد انصاری در برخورد با من مصدوم نشد!

سیامک نعمتی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره روند تمرینات این تیم بیان کرد: از همه مسئولانی که شیوه نامه های بهداشتی را تهیه کرده اند تشکر می‌کنم و خیلی خوشحالم که لیگ برتر دوباره از سر گرفته خواهد شد. شرایط مهیا شده و ما نیز شیوه نامه های بهداشتی را خیلی خوب انجام می‌دهیم.

او افزود: مشکل بعدی برگزاری بازی‌های دوستانه بود که حل شد و همه تیم‌ها می‌توانند با برگزاری دیدار تدارکاتی شرایط شان را محک بزنند. پیش از کرونا یک مصدومیتی داشتم که در چند وقت اخیر اذیتم می‌کرد، اما در دوران کرونا بهبود یافت. ۱۰۰ درصد آماده هستم و امیدوارم جواب زحمات کادرفنی و هواداران را بدهم.

نعمتی ادامه داد: هنوز قهرمانی پرسپولیس قطعی نشده است، اما تمام تلاش مان را می‌کنیم تا با شروع بازی‌ها نتایج خوبی کسب و قهرمانی را بدست آوریم. از حضور هواداران بهره نمی‌بریم که نکته منفی برای ما است، اما تلاش می‌کنیم که در چند بازی ابتدایی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

هافبک پرسپولیس تهران در خصوص مصدومیت محمد انصاری گفت: انصاری در یک بازی دورن تیمی مصدوم شد و برخوردی هم در کار نبوده است. در برخی از رسانه‌ها دیدم که نام من را منتشر کرده اند که انصاری با برخورد به من مصدوم شد اما این موضوع صحت ندارد. برخورد بالاتنه داشتیم، اما انصاری در یک چرخش دچار مصدومیت شد. امیدوارم خیلی زود به فوتبال بازگردد.

وی درباره ترافیک در خط هافبک و حمله پرسپولیس بیان کرد: هرچه رقیب بیشتر باشد، انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود و من تمام تلاشم را می‌کنم تا به ترکیب ۱۱ نفره برسم.

نعمتی در پایان در مورد پیشنهادش از ژاپن اظهار کرد: پیشنهاد از ژاپن برای پیش از کرونا بود که در دوران کرونا منتشر شد و قرار است نماینده‌های این باشگاه با شروع بازی‌ها به تهران بیایند و با مسئولان صحبت کنند. من با پرسپولیس قرارداد دارم و تصمیم جدایی ام را باشگاه باید بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها