دوست ندارم هواداران استقلال را ناراحت کنم

بازیکن سابق استقلال گفت: دوست ندارم هواداران استقلال را ناراحت کنم، اما مدیران این باشگاه کاری کرده اند که برای گرفتن حقم مجبور شدم شکایت کنم.

دوست ندارم هواداران استقلال را ناراحت کنم

محمدمهدی نظری بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره شکایت از این باشگاه به دلیل دریافت نکردن مطالباتش گفت: طلب من مربوط به سال ۹۲ است و برای گرفتن آن با مدیران قبلی باشگاه هم صحبت کرده بودم و به توافقاتی هم رسیده بودیم، اما متأسفانه مدیران باشگاه کاری نکردند و من را مجبور به شکایت شدم.

محمد نظری در ادامه گفت: سال قبل برای دریافت مطالباتم حکم گرفتم و به مسئولان باشگاه پیغام هم دادم، اما متأسفانه جوابی نگرفتم. مجبور شدم پیش سهیل مهدی بروم و از استقلال به AFC شکایت کنم. ۹ تیرماه AFC برای پرداخت مطالباتم راستی آزمایی می‌کند و اگر طلبم را ندهند، احتمال دارد مجوز این باشگاه صادر نشود.

بازیکن اسبق استقلال گفت: حدود ۴۰۰ میلیون از استقلال طلب دارم و برای دریافت آن، سال ۹۸ از استقلال شکایت کردم. با ۳ مدیرعامل استقلال صحبت کردم و همه آن‌ها فقط به من وعده وعید دادند. حتی مالیات پولی که نگرفتم را هم پرداخت کردم. به یکی از مدیران استقلال گفتم مالیات من ۱۳۷ میلیون است و از شما می‌خواهم فقط همین مالیاتم را بپردازید و من دیگر قید طلبم را می‌زنم، اما او هم فقط به من وعده داد. سال ۹۸ مجبور شدم مالیاتم را خودم بپردازم و این اتفاقات خیلی من را ناراحت کرد. متاسفانه در فوتبال ایران تا وقتی شکایت نکنید، به حق و حقوق خود نمی‌رسید.

او افزود: سال ۹۸ برای دریافت مطالباتم رای گرفتم و از کمیته تعیین وضعیت گلایه دارم که چرا با این شرایط کارت بازی ارسلان مطهری را صادر کرد، در صورتی که این کار نباید انجام می‌شد.

محمد نظری عنوان کرد: دوست ندارم هواداران استقلال را ناراحت کنم، اما باید به آن‌ها بگویم که مسئولان باشگاه فقط به من وعده وعید دادند و من را مجبور به شکایت کردند. برخی‌ها به من گفته بودند آخر با تو کاری می‌کنند که برای گرفتن حقت مجبور به شکایت شوی.

او درباره مصدومیت بازیکنان با شروع تمرینات و مسابقات گفت: ۶ - ۷ بازیکن تیم ما مصدوم هستند. شرایط خیلی بد است. به هر حال وقتی ۳ ماه تمرینات و مسابقات تعطیل می‌شود و یک دفعه بازی‌ها و تمرینات به صورت فشرده برگزار شود، به بازیکن فشار می‌آید. از سازمان لیگ تشکر می کنم که بازی‌ها را یک هفته به تعویق انداخت تا بازیکنان فرصت بیشتری برای تمرین و بدنسازی داشته باشند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: کاش از همان ابتدا به جای تعطیل کردن لیگ، مسابقات را به صورت فشرده برگزار می‌کردند، زیرا آن زمان بدن بازیکنان آماده بود و تاکنون لیگ تمام شده بود، اما اکنون باید ۴ - ۵ روز یک بار بازی کنیم و کارمان سخت‌تر شده است. به هر حال باید تابع تصمیمات سازمان لیگ باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها