عبدالله ویسی:

ظلم است پیکان به لیگ یک سقوط کند/ هیچ باشگاهی نمی‌تواند تضمین دهد که پروتکل‌های بهداشتی را ۱۰۰ درصد رعایت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با تمام وجودمان تلاش می‌کنیم در لیگ برتر بمانیم، زیرا واقعا ظلم است که پیکان به لیگ یک سقوط کند.  

ظلم است پیکان به لیگ یک سقوط کند/ هیچ باشگاهی نمی‌تواند تضمین دهد که پروتکل‌های بهداشتی را ۱۰۰ درصد رعایت می‌کند

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان در گفت‌وگویی اظهار داشت: پس از ۷۰، ۸۰ روز تعطیلی مسابقات و تمرینات، با صدور مجوز‌های لازم کارمان را آغاز کردیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در این مدت از نظر جسمی و روانی روی بازیکنان کار کردیم. امروز هم سومین بازی تدارکاتی را برابر آلومینیوم اراک برگزار کردیم تا به تدریج برای شروع لیگ آماده شویم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا پروتکل‌های بهداشتی در تمرینات این تیم به خوبی رعایت می‌شود یا خیر، بیان کرد: هیچ باشگاهی نمی‌تواند تضمین دهد که تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به صورت ۱۰۰ درصد رعایت می‌کند، زیرا چنین کاری شدنی نیست، اما ما تا جایی که می‌توانیم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم و تابع تصمیمات سازمان لیگ و ستاد مقابله با کرونا هستیم. امیدوارم اتفاق بدی برای کسی نیفتد.

ویسی درباره نگرانی‌ها بابت مصدومیت بازیکنان با شروع تمرینات و مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: در لیگ آلمان با آن همه امکانات، چند بازیکن در هفته اول مصدوم شدند. بازیکنان شاغل در بوندسلیگا در خانه هایشان وزنه می‌زدند و استخر می‌رفتند، اما بازیکنان ما چنین امکاناتی ندارند. اگر بازیکنان در دوران تعطیلی لیگ می‌توانستند از امکانات سالن‌های ورزشی استفاده کنند، شرایط بهتر می‌شد، اما آن‌ها نزدیک به ۳ ماه بازی نکردند و در تمرین گروهی حاضر نشدند که همین موضوع کار را سخت‌تر می‌کند.

او در ادامه گفت: امیدوارم هیچ بازیکنی مصدوم نشود، زیرا به پایان لیگ نزدیک هستیم و شغل بازیکنان فوتبال بازی کردن است. اکنون انصاری در تمرین پرسپولیس مصدوم شد، اما امیدوارم این اتفاق برای بازیکنان دیگری نیفتد، زیرا زندگی آن‌ها دچار مشکل می‌شود.

ویسی افزود: تعطیلی لیگ به ما فرصت داد تا با بازیکنان بیشتر صحبت کنیم و بازی‌ها را آنالیز کنیم. امیدوارم تا شروع مسابقات به آمادگی لازم برسیم.

سرمربی پیکان درباره شرایط بد تیمش در جدول رده بندی لیگ برتر و امکان سقوط این تیم به لیگ یک گفت: ما با امید زنده هستیم و بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند. فرکی تیم خیلی خوبی جمع کرده و پیکان باشگاهی است که امکانات خیلی خوبی در اختیار دارد. اگر تیمی مانند پیکان سقوط کند، واقعا ظلم است و ما شبانه روز و با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا پیکان را در لیگ حفظ کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها