اسکالونی: لائوتارو به یک مهاجم بزرگ تبدیل خواهد شد

سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است مهاجم جوان اینتر بازیکن توانمندی است و می‌تواند به یک اسطوره تبدیل شود.

اسکالونی: لائوتارو به یک مهاجم بزرگ تبدیل خواهد شد

لیونل اسکالونی در یک مصاحبه درباره موضوعات مختلفی همچون لائوتارو مارتینس، تیم ملی آرژانتین و بحران کرونا صحبت کرد. سرمربی آلبی سلسته گفت: همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ من را در آرژانتین متوقف کرد. برای بازی‌ها خودم را در ایسسا آماده کرده بودم و یک روز بعد قرار بود به اسپانیا برگردم. خیلی زشت بود. این اتفاق درس خیلی بزرگی در زندگی‌مان بود. اکنون باید ارزش چیزهای کوچک را بدانیم. اکنون باید خود را با تغییرات وفق دهیم. همه با ماسک هستند. چها یا پنج ماه پیش این یک شوخی بود اما در حال حاضر همه نگران هستیم.

تست کرونای پائولو دیبالا و پتسلا مثبت بود و دو بازیکن آرژانتینی بیش از یک ماه به کووید ۱۹ مبتلا بودند. سرمربی تیم ملی آرژانتین در این رابطه اظهار کرد: با دیبالا و پتسلا در ارتباط بودیم چون بازیکنان تیم ملی هستند. بیماری دیبالا کمی بیشتر طول کشید اما او همیشه می‌گفت حالش خوب است. با بیشتر بازیکنان در ارتباط بودم. اکنون درباره فوتبال صحبت کردن ارزش کمتری دارد. باید نسبت به اتفاق‌هایی که رخ می دهد علاقه مند بود.

اسکالونی در ادامه به تیم ملی اشاره کرد و گفت: اگر نتایج همراهی کنند وضعیت من هم در تیم ملی مانند دیگران خواهد بود. سرمربیانی که نتوانند نتیجه دلخواه را کسب کنند مدت زمان طولانی در تیم باقی نمی مانند. اکنون شرایط تقریبا خوب است. کمی بر اوضاع مسلط شدیم و پس از دو سال مشخص است که بهتر هستم. اشتیاق زیادی برای کار کردن با این گروه دارم و دوست دارم به کار خود ادامه دهم. از توصیه های سرمربیان سابق استقبال و از آنها تشکر می‌کنم.

او افزود: پس از دیدار برابر مکزیک، رییس فدراسیون فوتبال از ما خواست که ادامه بدهیم. نه گفتن به تیم ملی سخت است و من احساس کردم که می‌توانم ادامه دهم. متوجه شدم که مردم می دانند که ما چه کاری انجام می دهیم. شرایط را مناسب دیدم و به همین خاطر وقتی پیشنهاد شد آن را رد نکردم.

سرمربی آرژانتینی درباره محل برگزاری بازی های تیم ملی گفت: در این رابطه گفت‌وگو کردیم. من دوست دارم بازی‌ها در بومبونرا (ورزشگاه بوکاجونیورز) برگزار شوند. همچنین روساریو را دوست دارم. بازی کردن در ورزشگاه بوکا را می‌پسندم.

این روزها نام مارتینس بر سر زبان‌هاست. باشگاه های مختلف اروپایی علاقه مند به امضای قرارداد با مهاجم جوان آرژانتینی هستند به خصوص بارسلونا. اسکالونی در این رابطه اظهار کرد: جدایی لائوتارو از اینتر آسان نخواهد بود. اگر این اتفاق رخ دهد هم که مشکلی نخواهد داشت چون بازیکنان خوب توانمند هستند و او می تواند جایگاه خود را پیدا کند. ما دوست داریم یک روند ثابت داشته باشد. او به یک مهاجم بزرگ تبدیل خواهد شد. اگر انتقال این بازیکن به بارسا ممکن شود باید دید سرمربی آبی اناری ها از آن چه بهره ای می برد.

سرمربی آرژانتینی در پایان اظهار کرد: لائوتارو برای جام جهانی ۲۰۱۴ در نظر گرفته شده بود اما کاملا آشکار است که با وضعیت فعلی اش تفاوت داشت.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها