اگر شیرازی امیرکبیر فوتبال ایران است پیدا کنید ناصرالدین شاه را!

حاشیه‌های هیأت فوتبال تهران همچنان ادامه دارد و اصلاً مشخص نیست که انتخابات چه زمانی انجام خواهد شد؟

اگر شیرازی امیرکبیر فوتبال ایران است پیدا کنید ناصرالدین شاه را!

انتشار اخباری در خصوص استعفای حبیب الله شیرازی از سمت هیأت فوتبال طرفداران او را برآشفته کرده است!طوری که در کانال هایی که دارند با حلمه به منتشر کنندگان این خبر از رییس سابق هیات فوتبال به عنوان امیرکبیر فوتبال ایران نام برده اند!

جالب اینجاست که یا ما تاریخ نخوانده ایم یا دوستانی که به شیرازی لقب امیرکبیر داده اند نمی دانند یکی از صدراعظم های معروف ایران چه کارهایی انجام داده است؟ اگر شیرازی امیرکبیر فوتبال ایران باشد لقب ناصرالدین شاه برازنده کدام چهره فوتبالی است؟باید دنبالش بگردیم!

شیرازی یک سال است که به صورت غیر قانونی در سمتی که قبلا داشته فعالیت می کند.هشت سال تصدی صندلی ریاست هیات فوتبال باعث شده تا دوستانش به او لقب امیرکبیر بدهند! می شود یک سوال را از این دوستان بپرسم؟امیر کبیر کلی اصلاحات در زمان خودش انجام داد که هنوز نامش ماندگار است؛آقایان با کدام متر و معیار القاب شخصیت های برجسته را به راحتی خرج می کنید؟

یک سوال را هم مشخصات از شیرازی می پرسم،‌ اصلا می گوییم که خبرهای کانال های تلگرامی رسمیت نداشته اما شما از کدام سمت می خواستید استعفا بدهید؟بیش از یک سال است که سمت قانونی شما در هیأت فوتبال به پایان رسیده است و به قول هوداران تان استعفا واقعاً مضحک است چون شما رییس قانونی نیستید!

در روزهایی که یکی از اصلی ترین دغدغه های فوتبال ایران برگزار شدن یا نشدن ادامه رقابت هاست این موضوع باعث شده خیلی ها بیخیال مشخص کردن تکلیف هیأت فوتبال تهران شوند.

این اتفاقات در حالی رخ داده که نزدیک به سه هفته پیش رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در نامه ای به بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال از او خواست تا هر چه سریع تر سرپرستی برای هیئت فوتبال تهران انتخاب کند. تا امروز اما هنوز تغییری در وضعیت هیات فوتبال تهران حاصل نشده است.باید منتظر نشست و دید که در نهایت چه اتفاقی می افتد و مسئولان فوتبال کشور چه تصمیمی در این باره خواهند گرفت؟فوتبال تهران قلب تپنده فوتبال ایران است و دود این بلاتکلیفی اش به چشم همه فوتبالی خواهد رفت.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها