حنیف: مردم عصبانی هستند؛‌ یک نفر یقه خود من را گرفته بود

حنیف عمران زاده،مدافع سابق تیم فوتبال استقلال تهران از پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دفاع کرد.

حنیف: مردم عصبانی هستند؛‌ یک نفر یقه خود من را گرفته بود

حنیف عمران زاده مدافع سابق تیم فوتبال استقلال تهران که این روزها به عنوان دستیار محمود فکری در تیم نساجی قائمشهر حضور دارد، در جدید ترین صحبت های خود تمام قد از علی کریمی در مقابل حملاتی که چند روز اخیر علیه او صورت گرفته دفاع کرد.

عمران زاده در این خصوص گفت: در کت من نمی رود یکی به علی کریمی توهین کند. علی کریمی خالق کلی لحظات خوب برای این مردم است. او باعث شد ما بیشتر از فوتبال لذت ببریم. کار اشتباهی است که یک عده به او توهین کرده اند. البته علی کریمی اینقدر بزرگ است که با فحش دادن کوچک نمی شود. او خیلی بزرگ است و خودش هم به این رفتارها توجهی ندارد. کسانی که به صفحه کریمی می روند و توهین می کنند باید بدانند او کلی برای فوتبال ما زحمت کشیده. برای بایرن بازی کرده. کم نیست. این رفتارها قشنگ نیست. سر هر چیزی حرمت ها را نشکنیم. متاسفانه این چیزها نشات گرفته از جامعه مان است. مشکلاتی که مردم دارند. طرف یقه خود من را گرفته بود. تا شناخت گفت ببخشید آقا حنیف. مردم عصبی هستند.

254 43

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • لاله های سرخ
    0

    آقای عمران زاده دمت گرم حرفای خوبی زدی باور کن محبوبیت بین صدنفر انسان فهیم و عاقل خیلی ارزشش بیشتره تا محبوبیت بین ملیونها آدم بدون انصاف من خودم اگه علاقه ی زیادی به کریمی دارم یکی از دلایلش همین بی حاشیه بودن و شجاعت در گفتن نظرات شخصی هست علی کریمی عزیز مثل خیلیا بوقلمون صفت و ریاکار نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها