رفاقت تمام نشدنی نکونام و مبعلی در فولاد

ایمان مبعلی، مهمان امروز تمرین فولادی ها بود. بازیکن سابق سرخ های جنوب که در ابتدای فصل قرار بود به عنوان کمک مربی روی نیمکت این تیم بنشیند در نهایت موفق به این کار نشد تا همچنان یکی از رفقای جواد نکونام باقی بماند.

رفاقت تمام نشدنی نکونام و مبعلی در فولاد

هافبک سابق تیم ملی یکی از نفراتی بود که در ابتدای لیگ نوزدهم در کادر مربیان فولاد خوزستان بود اما خیلی زود از این حضور کنار کشید. ایمان مبعلی که پیش از این در کنار جواد نکونام در خط میانی تیم ملی به میدان می رفت در نهایت نتوانست در کنار وی روی نیمکت فولادی ها نیز بنشیند تا به این ترتیب همکاری دو ملی پوش سابق فوتبال ایران در تیم فولاد خوزستان ادامه پیدا نکند.

ایمان مبعلی امروز و در اولین تمرین فولادی ها مهمان این تیم بود و در کنار سایر نفرات حاضر در مجموعه حضور داشت و همان طور که در تصویر پیداست علاوه بر خوش و بش با جواد نکونام در کنار او به انداختن عکس یادگاری نیز مبادرت ورزید.

در هر صورت مبعلی در کنار فولادی ها حضور نیافت تا جواد نکونام این روزها روی نیمکت تیمش مهدی هاشمی نسب، حمیدرضا رجبی، حسین کعبی و نادر غبیشاوی را به عنوان دستیار و محمد علوی را به عنوان سرپرست در کنار خود ببیند. مجموعه ای که تعدادی زیادی از آنها در کنار آقاجواد سال ها در تیم ملی فوتبال ایران نیز به عنوان هم بازی حضور داشتند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها