آگوئرو جایگزین ندارد ولی ژسوس عالی است

پپ گواردیولا بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل اورتون با دو گل گابریل ژسوس از او تمجید کرده و از نمایش این ستاره برزیلی به عنوان درخششی بی عیب و نقص یاد کرد.

آگوئرو جایگزین ندارد ولی ژسوس عالی است

بعد از آنکه منچسترسیتی دیروز با دو گل گابریل ژسوس موفق شد اورتون و کارلو آنچلوتی را 2-1 مغلوب کرده و سه امتیاز مهم بدست آورد، سرمربی این تیم پپ گواردیولا به تحسین ستاره برزیلی تیمش که هر دو گل بازی را به ثمر رسانده بود پرداخت.

این دبل باعث شد تعداد کل گلهای ژسوس، مهاجم برزیلی 22ساله سیتی در این فصل به عدد 13 برسد. او اما از این تعداد گل، هشت گل را در هشت بازی اخیر سیتی به ثمر رسانده است. مصدومیت‌های متعدد و کمتر به میدان رفتن به خاطر درخشش خارق‌العاده سرخیو آگوئرو باعث شده بود ژسوس در فصلهای گذشته نتواند آنچنان که باید و شاید بدرخشد ولی گواردیولا می‌گوید از درخشش او بسیار راضی است.

گواردیولا در این باره گفت:" ژسوس در مدتی که اینجا بوده فراز و نشیب داشته ولی رویهم‌رفته با توجه به سن و سالش و مصدومیت‌هایی که داشته فوق‌العاده و استثنایی بوده. ما می‌دانیم که سرخیو آگوئرو برای سیتی غیر قابل جایگزین است ولی هر سالی که می‌گذرد سرخیو به پایان دوران فوتبالش نزدیک می‌شود و ما که بازی‌های زیادی در پیش داریم باید از کسان دیگر هم استفاده کنیم. ژسوس اما نشان داده که توان این را دارد که بار خط حمله ما را به دوش بکشد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها