مفسر خارج‌نشین، سرمربی بعدی استقلال؟

درحالیکه امروز رسما پایان همکاری استقلال و استرا اعلام‌ شد، شنیده می‌شود یک استقلالی خارج‌نشین گزینه اصلی این باشگاه برای سرمربی‌گری خواهدبود.

مفسر خارج‌نشین، سرمربی بعدی استقلال؟

بازی موش و گربه‌ای که مدیران استقلال و استراماچونی به راه انداخته‌بودند در نهایت همانطور که پیشبینی می‌شد به آخر راه رسید و استقلال رسما اعلام کرد دیگر منتظر استرا نمی‌ماند و به زودی جایگزین این مربی معرفی خواهدشد.

حالا از پشت درهای وزارت و اتاق جلسات اعضای هیات‌مدیره استقلال خبر می‌رسد، یکی از گزینه‌های جدی آبی‌ها برای ادامه لیگ نوزدهم، کسی نیست جز محمد تقوی!

تقوی که چند نوبت به فوتبال ایران آمد و رفت، مدتی ست که دوباره به عنوان مفسر در شبکه‌های فارسی‌زبان آنور آبی حضور می‌یابد.

پیشکسوت استقلال در دهه ۷۰، چه در پدیده به عنوان دستیار مهاجری و چه در تبریز به عنوان دستیار و سرمربی موقت عملکرد خوبی داشت اما مهمترین سد در برابر حضور او روی نیمکت استقلال، بحث مربوط به همکاری با شبکه ایران‌اینترنشنال است.

اعضای هیات‌مدیره استقلال روی تقوی به اتفاق نظر رسیده‌اند اما آنچه مهم است، گرفتن تاییدیه و احراز صلاحیت او برای حضور در ایران و نشستن روی نیمکت استقلال است.

جالب اینکه تقوی در صفحه شخصی خود تلویحا چراغ سبز هم نشان داده و گفته: استقلال از هر شخصی بزرگ‌تر است و برای کمک به این تیم از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم!

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها