رئیس آمیان: قدوس به زودی به ترکیب برمی‌گردد

رئیس باشگاه آمیان در اظهاراتی درباره فعالیت این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اعلام کرد سامان قدوس به زودی به ترکیب این تیم برخواهد گشت.

رئیس آمیان: قدوس به زودی به ترکیب برمی‌گردد

بعد از ابهامات مطرح شده درباره وضعیت سامان قدوس در باشگاه فرانسوی آمیان، رئیس این باشگاه، برنار ژوانین در تازه‌ترین اظهارات خود اعلام کرد که قدوس به زودی به ترکیب این تیم برخواهد گشت و با پیراهن آمیان بازی خواهد کرد.

رئیس باشگاه آمیان در اظهارات خود گفت:" ما در بعضی پست ها بازیکن جدید خواهیم خرید و اولین بازیکنی که به ما اضافه خواهد شد در خط دفاع خواهد بود. ما همچنین شاهد بازگشت پرینس گوانو و لوکا خواهیم بود. خبر دیگر این است که به زودی شاهد بازگشت سامان قدوس به ترکیب تیم و بازی او در جناح چپ خواهیم بود. بعد از آن باید ببینیم که در پنجره نقل و انتقالات چه اتفاقاتی خواهد افتاد".

برنار ژوانین در ادامه گفت:" من همیشه به فکر دوران حرفه‌ای بازیکنان آمیان هستم و معتقدم ما باید هم به دنبال فرصت هایی که برای باشگاه پیش می‌آید باشیم و هم در عین حال به این فکر کنیم که چه اقداماتی از طرف باشگاه می‌تواند زندگی فوتبالی بازیکنان ما را ارتقا دهد. به همین دلیل است که ما دائما به دنبال راه‌حل هایی هستیم که برای هر دو طرف سودمند باشد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها