ستاره یووه و انتقاد از شرایط استادیوم های ایتالیا

میرالیم پیانیچ، ستاره بوسنیایی یوونتوس مدعی شد برای مبارزه با نژادپرستی همه تلاش خود را انجام خواهد داد.

ستاره یووه و انتقاد از شرایط استادیوم های ایتالیا

در سال های اخیر شعارهای نژادپرستانه در استادیوم های ایتالیا تبدیل به معضل بزرگی شده و علیرغم تمهیدات فراوان، هنوز هم هر از چندگاهی شاهد توهین هواداران به بازیکنان سیاه پوست هستیم. میرالیم پیانیچ در مصاحبه ای در شهر دوبی مدعی شد این اتفاقات قابل قبول نیست و او در کنار دیگر بازیکنان به حل این ماجرا کمک خواهد کرد.

میرالیم پیانیچ گفت:" رسانه های اجتماعی؟ ما باید الگو بوده و باید مراقب آنچه که در رسانه های اجتماعی منتشر می کنیم باشیم. مهم است که بدانیم باید چه چیزی را در چه زمانی بنویسم و بتوانیم پیام های مثبتی را منتقل کنیم.

نژاد پرستی؟ من برای مبارزه با این پدیده همه کار انجام می دهم. من از تمام تلاش دیگر بازیکنان حمایت می کنم، زیرا معتقدم اتفاقاتی که در ورزشگاه های ایتالیا می افتد قابل قبول نیست. من از بوسنی، کشوری رنج کشیده می آیم و خانواده من به لوکزامبورگ فرار کرده بودند. حالا من با یونیسف کار می کنم تا به دیگران کمک کنم، من می خواهم به مردم یاری برسانم زیرا ما شهرت و پول داریم و باید به دیگران کمک کنیم.

یکی از خصوصیاتی که یک بازیکن را از دیگری متمایز می کند، توانایی او در مواجهه با رسانه ها و مردم در هنگام مشکلات و شرایط پیچیده است. یک بازیکن باید بتواند شکست در میدان را به پیروزی در رسانه های اجتماعی تبدیل کند."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها