سپ مایر: بایرن نباید برای نویر جایگزین انتخاب کند

دروازه‌بان پیشین بایرن مونیخ براین باور است که این باشگاه نباید در شرایط کنونی جایگزین مانوئل نویر را انتخاب کند و توافق با سنگربان جوان شالکه اشتباه است.

سپ مایر: بایرن نباید برای نویر جایگزین انتخاب کند

در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره توافق نهایی بایرن مونیخ با الکساندر نوبل، سنگربان جوان شالکه به گوش رسیده است.

باشگاه شالکه رسما اعلام کرد که نوبل حاضر نیست که قراردادش را تمدید کند و به صورت ضمنی خبر پیوستن او به بایرن را تایید کرد.

سپ مایر، سنگربان پیشین بایرن درباره احتمال پیوستن نوبل به بایرن گفت: به نظر من جذب دروازه‌بان جدید در شرایط کنونی اشتباه است. بایرن نباید برابر نویر جایگزین انتخاب کند. نویر تا سال ۲۰۲۱ با بایرن قرارداد دارد و با آمادگی که دارد حداقل سه چهار سال دیگر می‌تواند بازی کند.

او ادامه داد: بایرن مونیخ با نویر مشکلی در خط دروازه ندارد. تازه این تیم اولریش را هم دارد که جایگزین خوبی برای نویر است و دیگر چه دلیلی دارد تا سنگربان جدید جذب کند. آوردن دروازه‌بان جدید آرامش بایرن را به هم خواهد زد. نمی‌دانم که چرا بایرن دغدغه جذب سنگربان جدید را دارد. بدون شک هر دروازه‌بانی که راهی بایرن شود باید با حضور نویر نیمکت نشین شود.

او در پایان گفت: نوبل نشان داده است که دروازه‌بان خوب و باکیفیتی است. بعید است که او نیمکت نشینی در بایرن را تحمل کند و اصلا شایسته نیمکت نشینی هم نیست. او سه سال نیمکت نشینی نویر را تحمل نخواهد کرد و بهتر است که این انتقال صورت نگیرد.

نوبل لقب نویر جدید فوتبال آلمان را یدک می‌کشد. او ۲۳ سال سن دارد اما گاهی اوقات بازوبند کاپیتانی شالکه را بر بازو می‌بندد و جالب این که نویر هم در شالکه چنین شرایطی داشت و در نهایت به بایرن پیوست.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها