آنچلوتی: اهداف بزرگی با اورتون در سر دارم

سرمربی ایتالیایی در نشست خبری عنوان کرد که به دنبال رساندن اورتون به جمع تیم‌های صدرنشین لیگ برتر است.

آنچلوتی: اهداف بزرگی با اورتون در سر دارم

کارلو آنچلوتی که توانست با ناپولی به دور حذفی لیگ قهرمانان راه یابد، بعد از اخراج از این تیم هدایت اورتون را عهده‌دار می‌شود که در سه هفته اخیر با هدایت دانکن فرگوسن در لیگ برتر ظاهر شد.

کارلو آنچلوتی در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی اورتون گفت: خیلی خوشحالم که هدایت تیم بزرگ و با سابقه‌ای چون اورتون را عهده دار شدم. من از قدمت و تاریخچه اورتون آگاهی داریم و می‌دانم این تیم در گذشته بین بزرگان فوتبال انگلیس قرار داشته است. الان هم می‌خواهیم بهتر از قبل شویم و باید بتوانیم گام به گام در این مسیر درست قرار بگیریم. در واقع همین جاه طلبی، قدمت باشگاه و هوادارانی که دارد باعث شد من پیشنهاد اورتون را قبول کنم. من دوست دارم اورتون بتواند فوتبال زیبا و خوبی بازی کند و هدفم کسب نتیجه و ارائه فوتبال زیباست.

او درباره ترکیب تیم اورتون گفت: من از ترکیبی که اورتون دارد راضی‌ام چون بازیکنان خوب و با تجربه‌ای در تیم وجود دارند و کیفیت فنی بازیکنان در حد مطلوب است. من می‌دانم باشگاه به دنبال اهداف بزرگی است و به همین خاطر اینجا هستم و می‌خواهم اورتون را به جمع تیم‌های بالانشین در لیگ برتر سوق دهم.

کارلتو درباره بازگشت زلاتان به لیگ برتر و حضور در اورتون گفت: زلاتان دوست خوب من است و ما با هم در ارتباط هستیم. او بازیکن خوب و بزرگی است و شاید به او زنگ بزنم. او البته می‌تواند به لیورپول هم برود ولی فقط برای لذت بردن از زندگی نه بازی.

این مربی ایتالیایی درباره بازی حساس با لیورپول نیز گفت: من می‌دانم بازی با لیورپول تا چه اندازه برای هواداران اورتون مهم است و خوشبختانه خیلی نیاز به صبر کردن نداریم چون پنجم ژانویه با لیورپول بازی داریم. در فوتبال هر چیزی ممکن است، شاید بتوانیم لیورپول را شکست دهیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها