ستایش نویر از پدیده بایرن

سنگربان بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر ولفسبورگ به ستایش از پدیده جوان تیمش پرداخت.

ستایش نویر از پدیده بایرن

بایرن مونیخ در هفته هفدهم رقابت های بوندسلیگا در خانه از ولفسبورگ پذیرایی کرد.

شرایط برای بایرن در این دیدار بسیار سخت شد. تا دقیقه ۸۵ بازی با تساوی بدون گل دنبال می شد و بایرن در آستانه یک تساوی تلخ قبل از تعطیلات زمستانی بود.

اما برای دومین بازی پیاپی زیرکزی پدیده جوان بایرن که تنها ۱۹ سال سن دارد به داد فلیک و تیمش رسید. او در دقیقه ۸۳ به میدان رفت و توانست در دقیقه ۸۵ گلزنی کند.

مانوئل نویر کاپیتان بایرن در ستایش از این پدیده جوان گفت: آنچه زیرکزی در بایرن انجام می‌دهد دیوانه کننده است. او در دیدار قبلی برابر فرایبورگ هم توانست با اولین لمس توپ گلزنی کند و نشان می‌دهد که آینده درخشانی در انتظار او است.

نویر دباره پیروزی در این دیدار گفت: در این بازی تیمی که به دنبال پیروزی بود به آن رسید. این پیروزی دیگری برای اراده ما بود. بازیکنان ایمان داشتند که به پیروزی می‌رسند و خوشبختانه اینگونه هم شد. بسیار خوشحالیم چرا که در یک دیدار سخت به پیروزی دست پیدا کردیم.

کاپیتان بایرن در پایان گفت: به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم چرا که می‌خواستیم نیم فصل را با روحیه خوب به پایان رسانیم. بدون شک زدن گل در دقایق پایانی لذت بخش است. باید با این نتایجی که اخیرا به دست آورده‌ایم به خود ببالیم. الان نیم فصل نخست به پایان رسید و بعد از تعطیلات باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا نتایج بهتری کسب کنیم.

بایرن مونیخ فصل نخست بوندسلیگا را با قرار گرفتن در رده سوم به پایان رساند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها