بازگشت امیری به استقلال/ مشاور جدید خلیل‌زاده را بشناسید

بهرام امیری که پیش از این در استقلال سمت داشت، دوباره به این باشگاه بازگشت.

بازگشت امیری به استقلال/ مشاور جدید خلیل‌زاده را بشناسید

با حکم اسماعیل خلیل‌زاده، بهرام امیری به عنوان مشاور سرپرست باشگاه استقلال منصوب شد، اما بهرام امیری کیست؟

او که یکی از منتقدان جدی امیرحسین فتحی بود، پیش از این با اظهارنظرهای جنجالی‌اش مطرح شده بود. برخی از این اظهارنظرها را بخوانید. نکته عجیب اما اظهاراتی ست که عموما به انتقاد از مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش هم مربوط می‌شده. مشخص نیست دقیقا چطور سلطانی فر رضایت داده، منتقدش به عنوان مشاور در کنار سرپرست باشگاه استقلال قرار گیرد. آیا سلطانی فر هم در آستانه جدایی از وزارت ورزش است؟ آیا امیری حالا با سمتی که دوباره در استقلال گرفته در خصوص وزیر و منصوبانش، تغییر موضع خواهدداد؟

* تک تک اعضای هیات مدیره در قبال قرارداد با شفر مسئولیت دارند و این که گفته می شود قرارداد شفر ترکمانچای بوده، حتما آقای فتحی به عنوان عضوی از اعضای هیات مدیره در جریان این قرارداد بودند و آن را تایید کردند. حالا جزئیات بیشتر را باید از آقای فتحی پرسید که چرا به عنوان عضوی از اعضای هیات مدیره اجازه داده که چنین قراردادی به این شکل منعقد شود.

*طبق تجربیات ما و سال ها کار کردن با مدیران بزرگ استقلال، اولین مرحله برای جذب بازیکن در هر باشگاهی تست پزشکی است که این روزها به یکی از مشکلات جدید استقلال تبدیل شده است و این خود مهر تاییدی است بر عدم کفایت مدیریت استقلال

*من در زمان بزرگانی مثل میر ولدها و آقا محمدی ها و ایروانی ها و... کار کرده ام و نمیتوانم هضم کنم که امثال ملکی ها و... اکنون در هیئت مدیره استقلال باشند. از همین ملکی ها، امثال توفیقی و افتخاری درمی آید که نه تنها کمکی به استقلال نمی کنند بلکه به ضرر استقلال کار کرده و مشکل تراشی می کنند. باشگاه استقلال الان هیچ چیزش سر جای خودش نیست و فوق العاده بی برنامه و پر هرج و مرج است. مگر زمان آقایان اولیایی، فتح الله زاده و... با یک دهم مبالغ امروزی تیم ده پله قوی تر از تیم فعلی بسته می شد. پس وزارت ورزش به چه دلیل برای استقلال مدیرعامل انتخاب کرده است؟!

*به نظر من برکناری شفر، سه هفته مانده به پایان لیگ و درحالی که فقط دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا باقیمانده چندان معقول نبود، چرا که می توانستند این سه بازی را هم با شفر ادامه دهند. چیزی که محرز است حفظ سهمیه آسیا توسط استقلال است و شرایط برای قهرمانی هم چه با آقای شفر و چه با فرهاد مجیدی مقدور نبود.

* آقای فتحی با هزینه کردن از جیب باشگاه و هزینه کردن از مردم و بر موج احساسات جوانان و هواداران سوار شدن برای خودشان موقعیت ایجاد می کنند. هیچکس بیشتر از ما جناب فتحی را نمی شناسد. زمانی که ایشان مدیرعامل باشگاه بهمن بود، ما می دانیم که چقدر باشگاه استقلال را برای انتقال بازیکنان آزار دادند. برای انتقال همین فرهاد مجیدی از بهمن به استقلال در هر سال و هر فصل چه مشکلاتی که برای استقلال به وجود نیاوردند که بسیاری از این موضوعات درست نیست که مطرح شود. این چنین نیست که ایشان امروز آمده اند و تبدیل شدند به استقلالی تر و مدیرتر از بسیاری از مدیران زحمتکش این باشگاه... و ادای آدم های متعصب را درمی آورند.
آقای فتحی اگر یک سر سوزن استقلالی بود و ذره ای نسبت به این تیم تعصب داشت من مطمئنم در آن مقاطع آن قدر استقلال را برای انتقال بازیکنان از بهمن اذیت نمی کرد.

*شرایط امروز استقلال، دستپخت وزارت ورزش است که افرادی را برای استقلال کنار هم چیده است که با هم هماهنگ نیستند در حالی که فرد با تجربه ای مثل آقای منزوی در این هیات مدیره هستند، واقعا جالب است که بقیه آقایان به خودشان اجازه می دهند که راجع به همه مسائل اظهارنظر کنند و همه چیز را رسانه ای کنند و درخصوص همه مسائل صحبت کنند.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها