صلاح کم کم شبیه لیونل مسی می‌شود

آرسن ونگر با ستایش از محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، از او به عنوان بازیکنی کامل یاد کرده و می‌گوید صلاح شمه‌هایی از لیونل مسی را به نمایش می‌گذارد.  

صلاح کم کم شبیه لیونل مسی می‌شود

آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال با ستایش و تمجید از محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، او را با لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا مقایسه کرده و می‌گوید صلاح یک بازیکن کامل است.

صلاح در جریان پیروزی 2-1 لیورپول مقابل مونتری مکزیک در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان پاس گل اول تیمش را به نبی کیتا داد و در این بازی نمایش درخشانی داشت. صلاح با این پاس گل تا کنون در فصل جاری برای تیمش در 23 بازی 7 پاس گل داده و 13 گل به ثمر رسانده است.

ونگر با ستایش از صلاح به توان او برای گل زدن و گلسازی اشاره کرده و گفت:" از روند تکامل صلاح خیلی خوشحالم چون او در بازی مقابل مونتری نشان داد که حالا فقط یک مهاجم گلزن نیست بلکه بازی‌ساز هم شده است. صلاح در اطراف محوطه جریمه فرصت‌های گلزنی‌ای خلق کرد که استثنایی بود. در بازی مونتری شمه‌هایی از بازی مسی را در صلاح دیدیم. کسی که یک گلزن قهار است حالا بازیکنی شده که پاس گل هم می‌دهد".

آرسن ونگر در ادامه گفت:" صلاح حالا یک بازیکن کامل است. این همان چیزی است که ما تحسین می‌کنیم و می‌خواهیم در بازیکنان‌مان ببینیم".

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها