مهدی: سازمان لیگ فوتبال نهایت همکاری را با تیم امید ایران دارد

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: سازمان لیگ فوتبال نهایت همکاری را با تیم ملی امید انجام داده است.

مهدی: سازمان لیگ فوتبال نهایت همکاری را با تیم امید ایران دارد

سهیل مهدی در مورد گلایه های حمید استیلی از برنامه مسابقات باشگاهی اظهار داشت: سازمان لیگ فوتبال ایران به همراه باشگاه ها مثل همیشه نهایت همکاری و هماهنگی را با تیم های ملی بزرگسالان و امید دارد. برنامه ریزی لیگ برتر نوزدهم نیز با هماهنگی برنامه ها و تقویم مسابقات تیم های ملی و امید تنظیم شده بود. به همین دلیل هم دو هفته از نیم فصل دوم بلافاصله بعد از دور رفت تنظیم شده بود.

وی افزود: برنامه مسابقات تدارکاتی تیم امید از قبل تنظیم و هماهنگ نشده بود. با این حال مسابقات لیگ برتر را جهت همکاری و تعامل بیشتر با تیم امید تغییر دادیم و مسابقات هفته هفدهم را هم لغو کردیم تا آماده سازی تیم امید بهتر و مناسب تر انجام شود. از سویی دیگر حقوق باشگاه های فوتبال نیز باید در نظر گرفته شود.

مهدی ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی که باشگاه ها با مشکلات زیادی مواجه هستند هزینه های زیادی دارند و نمی توان تمامی برنامه های آماده سازی باشگاه ها را برهم زد و رعایت حقوق آنها و هواداران شان واجب و ضرروی است. 4 تیم باشگاهی ایران نیز در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و موفقیت آنها نیز در این رقابت های بین المللی از مهم ترین مسایل است و این تیم ها نیز نماینده جمهوری اسلامی ایران در مهم ترین رقابت های باشگاهی آسیا هستند.

مدیر مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: سازمان لیگ فوتبال بازهم به درخواست حمید استیلی سرمربی تیم امید مانند همیشه توجه دارد زیرا سربلندی و موفقیت تیم امید را از اولویت های اصلی خود می داند و بازهم درخواست تیم امید را برای تعویق برخی مسابقات بررسی خواهیم کرد. هرچند تغییر مجدد برنامه مسابقات باعث فشردگی بیش از پیش مسابقات در نیم فصل دوم خواهد بود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها