ستاره سیتی: لیورپول شایسته صدرنشینی است

کایل واکر مدافع ملی پوش منچسترسیتی به ستایش از لیورپول پرداخت و این تیم را شایسته صدرنشینی دانست.

ستاره سیتی: لیورپول شایسته صدرنشینی است

لیورپول با اختلاف هشت امتیازی با لسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و در مسیر کسب قهرمانی در لیگ برتر است. منچسترسیتی قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر 11 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و در رده سوم است.

کایل واکر، مدافع سیتی که تابستان 2017 از تاتنهام راهی سیتی شد، درباره شرایط لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر گفت:‌« ما تغییر کمی نسبت به فصل قبل داشتیم و دلیل اینکه امتیاز از دست دادیم این است که یا حریفان قوی شدند یا ما خسته شدیم. نسبت به فصل قبل تغییر کمی داشتیم و نباید این‌طور امتیاز از دست می‌دادیم. باید کلاهمان را به احترام لیورپول برداریم. آنها فوق العاده بودند و با شایستگی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند ولی هنوز رقابت برای کسب قهرمانی تمام نشده است.»

واکر در ادامه گفت:« ترکیب خیلی خوبی در تیم ما وجود دارد که می‌توانیم هر حریفی را از پیش رو برداریم. فقط باید متمرکز باشیم و بازی به بازی پیش برویم و بتوانیم سه امتیاز بازی‌های خودمان را به دست بیاوریم. اواخر فصل قبل ما توانستیم 14 برد پیاپی در لیگ برتر به دست بیاوریم و چنین عملکردی می‌تواند به ما کمک کند تا بار دیگر اختلاف خودمان را با صدر جدول کم کنیم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها