خواسته آلیسون از فرانس فوتبال در مراسم توپ طلا

دروازه‌بان برزیلی لیورپول از سران فرانس فوتبال درخواست کرد تا از سال آینده جایزه بهترین دروازه‌بان زن را نیز در برنامه خود داشته باشد.

خواسته آلیسون از فرانس فوتبال در مراسم توپ طلا

آلیسون بکر توانست نخستین جایزه لو یاشین را به دست آورد. این عنوان به بهترین دروازه‌بان سال داده می‌شود. دروازه‌بان لیورپول علاوه بر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه تیم ملی برزیل فاتح کوپا آمه‌ریکا شد.

آلیسون در ابتدای صحبت گفت: همه ما به دنبال برابری بین همه، زنان و مردان هستیم و چه چیزی بهتر از اینکه هر دو از حقوق یکسانی برخوردار باشند. امیدوار سال آینده جایزه بهترین دروازه‌بان زن سال نیز به این مراسم اضافه شود. اکنون فضاهای برابری برای ورزش در باشگاه‌های سراسر جهان برای زنان ایجاد شده است و ما نیز باید در این بستر همراه شویم و تاثیر خودمان را داشته باشیم.

او در ادامه صحبت‌های خود از نیمکت‌نشینی در رم تا حضور در لیورپول گفت: من در رم نیمکت نشین شزنی بودم. او زودتر از من به رم آمده بود و هر وقت درون دروازه قرار می‌گرفت عملکرد خوبی داشت. الان بیشتر از قبل بازی می‌کنم و این خیلی تاثیر داشته است و توانستم از بازی‌های زیادی که برای تیم دارم استفاده کنم. برای خودم و خانواده‌ام خیلی خوشحال هستم که توانستم در این مسیر قرار بگیرم و اکنون یک دروازه‌بانی هستم که خیلی وقت‌ها آرزوی رسیدن به این جایگاه را داشتم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها