نوراللهی: هواداران از ما حمایت کنند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هم قبول دارم که قشنگ بازی نمی‌کنیم اما با همین شرایط موقعیت‌های زیادی به دست می‌آوریم.

نوراللهی: هواداران از ما حمایت کنند

یکی از بازیکنان آماده پرسپولیس احمد نوراللهی است که این فصل توانسته هم در تیم باشگاهی عملکرد خوبی از خود ارائه دهد و هم اینکه در تیم ملی کشورمان یکی از مهره‌های مؤثر باشد. این بازیکن خیلی زود توانست اعتماد مارک ویلموتس را جلب کند و حالا یکی از 11 ملی‌پوش اصلی تیم ملی کشورمان است.

نوراللهی در خصوص شرایط این روزهای خودش، شرایط پرسپولیس و مشکلاتی که امروز گریبان این تیم را گرفته صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

* در بازی‌هایی که باختیم حق ما باخت نبود

در این 11 هفته بازی‌های ما در 6 هفته اول واقعاً سخت بود. با 3 مدعی بازی کردیم که البته متأسفانه این 3 بازی را باختیم. به دلیل شرایط بدنی که داشتیم در این بازی‌ها شکست خوردیم اما در بازی‌هایی که باختیم حقمان اصلاً باخت نبود. بعد از آن هر چه که از لیگ بیشتر گذشت وضعیت بهتری پیدا کردیم و توانستیم چند هفته خوب داشته باشیم.

مقابل نفت مسجد سلیمان باختیم و متأسفانه در این بازی خوب نتیجه نگرفتیم. فرصت خیلی خوبی را از دست دادیم و می‌توانستیم با گرفتن 3 امتیاز وضعیت خوبی در بین مدعیان قهرمانی داشته باشیم. باید امتیازات را جمع کرده و باخت به نفت مسجد سلیمان را فراموش کنیم. خوشبختانه توانستیم در جام حذفی از سد تیم نفت آبادان عبور کنیم و روحیه‌ای که از دست رفته بود را مجدداً برگرداندیم. امیدوارم که هر زمان بازی با نساجی انجام شد بتوانیم این تیم را هم شکست دهیم و در سایر بازی‌های باقی‌مانده نتایج خوبی بگیریم.

راضی نبودن هواداران دلیل خاصی ندارد. بعد از 7 قهرمانی کار خیلی سخت می‌شود. بچه‌های تیم تلاش زیادی می‌کنند تا دوباره به شرایط خوبی که داشتیم برگردیم. من هم قبول دارم که قشنگ بازی نمی‌کنیم اما با همین شرایط موقعیت‌های زیادی به دست می‌آوریم و باید تلاش کنیم تا این موقعیت‌ها تبدیل به گل شود. امیدوارم که هواداران هم بیشتر حمایت کنند. ما بازیکنان هم امسال دوست داشتیم خیلی بیشتر از سوی هواداران حمایت شویم اما هواداران زیادی به ورزشگاه نمی‌آیند. حداقل انتظار داریم که در بازی‌های خانگی تماشاگران به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند چرا که با این کار روحیه تیم خیلی بالا می‌رود و این مسأله به بازیکنان انگیزه مضاعف می‌دهد. با وجود اینکه 7 قهرمانی آوردیم اما از همان ابتدای فصل از ما حمایت خوبی نشد و امیدوارم هواداران باز هم مثل گذشته حمایت کنند تا با حضور آنها در ورزشگاه ما هم روحیه بیشتری بگیریم.

نمی‌دانم دلیل آن چیست اما در 4 سال اخیر هر جامی که می‌شد را گرفتیم. 7 جامی که گرفتیم به کنار، همان حضور در فینال آسیا با آن کمبود بازیکن کار بسیار بزرگی بود. در حالی توانستیم به فینال این مسابقات در مدل جدید برسیم که خیلی از باشگاه‌ها با هزینه‌های زیاد نتوانستند این کار را انجام دهند. این را هم در نظر بگیرید که با پنجره بسته و کمبود بازیکن توانستیم به فینال آسیا برویم. بعضی مواقع در رختکن با خودم به بازی با الدحیلو السد فکر می‌کنم و تنها چیزی که یادم می‌آید شادی یک استادیوم پر از هوادار بعد از برد در آن بازی‌ها است.

برای بازی با الدحیل زحمت خیلی زیادی کشیدیم اما بی‌تعارف می‌گویم که آن بازی را تماشاگران برای ما در آوردند. در آن بازی واقعاً از جان مایه گذاشتیم اما تأثیر حضور هواداران باعث شد تا برنده شویم و قاطعانه می‌گویم که آن برد برای هواداران بود. حضور هوادار در ورزشگاه تأثیر بسیار زیادی دارد و انتظار داریم که آنها مثل قبل به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند. همان‌طور که آنها انتظار دارند بهتر بازی کنیم ما هم انتظار داریم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. مطمئناً حمایت‌های هواداران را بی‌جواب نخواهیم گذاشت و امیدواریم آنها دوباره بیایند و ما هم تلاش خودمان را دو چندان می‌کنیم و همان تیمی می‌شویم که هواداران می‌خواهند.

به هر حال اینها اتفاقاتی است که رخ داده و مدیریت قبلی پرسپولیس نتوانست شرایط خوبی را فراهم کند. البته خدا را شکر که آقای انصاری‌فرد به پرسپولیس آمده چرا که او خودش کاملاً فوتبالی است و این مسأله خودش کمک زیادی خواهد کرد. باید پذیرفت که کادر فنی قبلی زحمات زیادی کشید اما حالا برانکو رفته و کالدرون آمده است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا با تلاش بیشتر بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. درست است که بازی‌های خیلی خوبی انجام نمی‌دهیم اما کنار هم هستیم و از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان، در کنار هواداران تلاش خواهیم کرد تا نتایج بهتری بگیریم. امیدوارم حداقل هواداران در بازی‌های خانگی از ما حمایت کنند تا اگر انگیزه‌ای هم کم شده دوباره این انگیزه‌ها برگردد. مطمئناً با حمایت هواداران می‌توانیم دوباره نتایج خوب پرسپولیس را تکرار کنیم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها