ستاره جوان چلسی، پیشنهاد سوارز به بارسلونا

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه ای بارسلونا، تمجید ویژه ای از تامی آبراهام، پدیده جوان چلسی، انجام داد.

ستاره جوان چلسی، پیشنهاد سوارز به بارسلونا

لوئیس سوارز در سال 2014 از لیورپول به بارسلونا پیوست. این مهاجم اروگوئه ای حالا به سن 32 سالگی رسیده است و به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا به دنبال جایگزینی برای این مهاجم پا به سن گذاشته در سال های آینده است.

لوئیس سوارز اما در مصاحبه ای جالب تمجید ویژه ای از تامی آبراهام انجام داده است و به نظر می رسد که این پدیده انگلیسی چلسی را برای جایگزینی خود در بارسلونا مناسب می داند. او در این باره گفت: " مهاجمان خوب زیادی وجو دارند اما من شخصا جدا از جوان یا مسن بودن، کار مهاجمان خاصی را دنبال می کنم. یکی از این مهاجمان شماره 9 چلسی یعنی تامی آبراهام است. او با وجود سن کمش مهاجم فوق العاده ای است و همچنین تمام کنندگی و تحرک خوبی نیز دارد. دیگر مهاجمی که بازی اش را می پسندم مکسی گومز است. او جدا از اروگوئه ای بودنش دارای ویژگی هایی خاص است؛ موضوعی که بسیاری از باشگاه ها از مهاجمان خود انتظار دارند. بازیکنان دیگری مثل لائوتارو نیز هستند که به خوبی توانایی هایشان را به اثبات می رسانند."

سوارز در ادامه درباره زمان خداحافظی اش از دنیای فوتبال گفت: " قصد دارم که حتما در جام جهانی قطر حاضر باشم و مطمئنا به این هدف نیز دست پیدا می کنم چرا که فوق العاده بلند پرواز و جنگجو هستم. با این وجود معلوم نیست که طی دو یا سه سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد."

سوارز در پایان درباره حسرت بزرگ خود نیز گفت: " با وجود ارزش و اهمیت کفش طلای لیگ برتر اما حاضرم که آن را با قهرمانی در این رقابت ها عوض کنم. در لیورپول تیم جوانی بودیم که هر روز بیشتر از قبل رشد می کردیم. بودجه لیورپول در آن زمان مثل حالا نبود و به همین دلیل قهرمانی در آن زمان می توانست فوق العاده باشد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها