اونای امری: بازیکنان هنوز هم به من باور دارند

اونای امری، سرمربی آرسنال ابراز امیدواری کرد هواداران همچنان از این تیم حمایت کنند.

اونای امری: بازیکنان هنوز هم به من باور دارند

در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال اخراج اونای امری در صورت ناکامی آرسنال در بازی فردا شب در لیگ اروپا مقابل فرانکفورت منتشر شده است. سرمربی اسپانیایی در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد گرانیت ژاکا در لیست آرسنال حضور خواهد داشت.

اونای امری در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ این سوال که آیا او احساس می کند بازیکنان هنوز به وی اعتقاد دارند گفت: "البته که بله. آنها این موضوع را نشان می دهند. در شغل مربیگری هر لحظه ای دشوار است و این حرفه اگرچه شیرین بوده، اما سختی های خودش را هم دارد.

آینده من امروز و فردا است. وظیفه من این است که برای بازی فردا برابر فرانکفورت آماده شوم و فقط به بازی فردا نگاه کنیم. بعد از آخرین مسابقه و تساوی 2-2 با ساوتهمپتون ما و هواداران ناامید شدیم. همه تمرکز من روی این است که فردا عملکرد خوبی نشان دهیم و با هواداران خود ارتباط برقرار کنیم.

می دانیم هواداران ما ناامید شده اند، اما تمرکز روی بهبود رابطه با آنهاست. آرزوی من این است که فردا همه هواداران حامی تیم باشند. وقتی پیروز می شوید حمایت همه را احساس می کنید. اعتماد به نفس ما به این بستگی دارد که چگونه می توانیم حمایت هواداران خود در ورزشگاه را احساس کنیم. رقبا اینجا بی پروا بازی می کنند و ما باید قوی و در کنار هم باشیم. ما باید ظرفیت ها و مهارت های خود را به هواداران نشان دهیم.

احتمال بازی کردن گرانیت ژاکا؟ او نیز در لیست قرار دارد و امکان بازی دارد. امیدوارم هواداران از ژاکا حمایت کنند و بازگشت او برای ما مهم است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها