واکنش هری کین به قیمت 250 میلیون یورویی‌اش

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، مدعی شد که تنها به درخشش در زمین و کمک به تاتنهام فکر می کند.

واکنش هری کین به قیمت 250 میلیون یورویی‌اش

هری کین در حال حاضر ارزشمندترین بازیکن تاتنهام به حساب می آید و دنیل لوی، رئیس این باشگاه، بارها روی این ستاره انگلیسی قیمت های نجومی گذاشته است. همه بر این باور هستند که تنها باشگاه هایی نظیر رئال مادرید و پاری سن ژرمن قادر به خرید او خواهند بود اما قطعا چنین انتقالی برای این باشگاه ها نیز بسیار دشوار خواهد بود.

هری کین اما خودش خیلی به این بحث ها توجهی ندارد و در همین رابطه نیز مصاحبه جالبی انجام داده است. او گفت: " به عنوان یک بازیکن همواره روی شما قیمت گذاشته می شود. تمام کاری که من می توانم انجام بدهم این است که همیشه بیشترین تلاش خودم را انجام بدهم. من همواره سعی کرده ام که در گلزنی و گرفتن ضربات آزاد موثر باشم و می خواهم به هر نحوی که شده به تیم کمک کنم؛ این همان کاری است که در ادامه نیز آن را انجام می دهم. می خواهم جام های زیادی ببرم و بسیار امیدوارم که در فصل جدید این اتفاق رخ دهد."

هری کین در ادامه گفت: " ما به شکل واقع بینانه به لیگ قهرمانان و جام حذفی نگاه می کنیم و قطعا تمام تلاش خود را در این راه انجام خواهیم داد. سرمربی( مورینیو) به هر باشگاهی که رفته موفق بوده است. او می خواهد برنده شود و در واقع شخصیت برنده خود را ثابت کرده است. همه ما می خواهیم پیروز شویم. وقتی که مائوریسیو هم در اینجا بود می خواستیم که برنده شویم همان طور که در حضور مورینیو نیز این اتفاق رخ خواهد داد." او اعتماد به نفس زیادی به تیم می دهد و امیدواریم که با حضورش موفق عمل کرده و پیشرفت کنیم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها