بالا گرفتن تنش در یونایتد؛ بحث سر الکس و وودوارد

سر الکس فرگوسن و اد وودوارد قبل از دیدار دیروز منچستریونایتد مقابل شفیلد، در سکوهای ورزشگاه خانگی شفیلد در حالی دیده شدند که مشغول بحثی تند و پرحرارت بودند.

بالا گرفتن تنش در یونایتد؛ بحث سر الکس و وودوارد

منچستریونایتد دیروز در خانه شفیلد، ورزشگاه برامال لین، به مصاف این تیم رفت و در حالی که ابتدا دو گل از حریف عقب افتاده بود با یک کامبک رویایی از شفیلد پیش افتاد اما در نهایت با گل جنجالی بازیکن شفیلد در دقیقه90 به کسب یک امتیاز از این دیدار قناعت کرد. ولی یکی از خبرهای حاشیه‌ای و جنجالی این دیدار، صحنه‌هایی بود که توسط دوربین‌ها ثبت شد و نشان می‌داد سر الکس فرگوسن، اسطوره یونایتد و اد وودوارد، نایب‌رئیس باشگاه پیش از شروع مسابقه روی سکوها در حال بحثی تند و پرحرارت هستند.

عکسهایی که از این دو منتشر شده نشان می‌دهد که سر الکس و وودوارد در حال صحبت کاملا عصبانی هستند. به خصوص عکسی که در آن وودوارد با انگشت اشاره به سمت سر الکس نشانه رفته از آن جهت که از نظر زبان بدن، معنای مشخصی دارد و بحث پرحرارت و نزدیک به درگیری لفظی را تداعی می‌کند، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بسیار خبرساز شده است.

البته بعد از انتشار اولین خبرها، گزارشهای دیگری در رسانه‌ها منتشر شد که عکسهای بیشتری از این دو را نشان می‌داد که در بعضی از آنها لبخند هم روی صورت سر الکس و وودوارد دیده می‌شد.

یونایتد در خانه شفیلد هم تا دقیقه 70 بازی به همان بدی‌ای بازی کرد که در هفته‌های قبل در مقابل کریستال پالاس، وستهام و بورنموث بازی کرده بود. یونایتد تا این دقیقه از بازی با دو گل از شفیلد عقب بود تا اینکه برندن ویلیامز و میسون گرین‌وود و مارکوس راشفورد در عرض هفت دقیقه سه گل به ثمر رساندند تا شیاطین سرخ با این کامبک رویایی حتی به پیروزی امیدوار شوند. با اینحال گل بحث‌برانگیز اولی مک‌برنی در دقیقه 90 به شادی یونایتدی‌ها پایان داد و با اینکه آنها انتظار داشتند این گل به دلیل خطای هند مردود شود ولی VAR گل را پذیرفت تا ناراحتی دیگری به ناراحتی‌های سر الکس و اد وودوارد اضافه شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها