سرمربی فلامنگو: این مهم‌ترین جامی است که برده‌ام

خورخه خسوس، سرمربی فلامنگو از قهرمانی این تیم در رقابت های کوپا لیبرتادورس به عنوان مهمترین افتخار دوران ورزشی‌اش یاد کرد.

سرمربی فلامنگو: این مهم‌ترین جامی است که برده‌ام

در فینال رقابت های کوپا لیبرتادورس که دیروز شنبه در شهر لیما پایتخت پرو بین دو تیم فلامنگوی برزیل و ریورپلاته آرژانتین، قهرمان دوره قبلی رقابت ها، برگزار شد تیم برزیلی موفق شد به لطف دو گل گابریل باربوسا ملقب به گابی‌گل، که در عرض سه دقیقه به ثمر رسید، ریور را شکست داده و در این رقابت ها به قهرمانی برسد.

فلامنگو با گلی که رافائل سانتوس بوره در نیمه اول برای ریورپلاته به ثمر رسانده بود با نتیجه 1-0 از حریف عقب افتاده بود تا اینکه گابی‌گل در دقیقه 89 بازی را به تساوی کشاند و سه دقیقه بعد هم گل پیروزی‌بخش فلامنگو را به ثمر رساند.

خورخه خسوس که قهرمانی در کوپا لیبرتادورس را مهمترین قهرمانی دوران ورزشی خود می‌داند با بنفیکا سه بار قهرمان لیگ پرتغال شده، و با براگا، اسپورتینگ و الهلال هم قهرمانی را تجربه کرده است.

سرمربی فلامنگو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" این مهمترین قهرمانی دوران ورزشی من است. کوپا لیبرتادورس برای آمریکای جنوبی همان اهمیتی را دارد که لیگ قهرمانان برای اروپا. هر کدام از تیمهای این قاره می‌توانستند قهرمان این دوره از رقابت ها شوند. ما حالا سعی می‌کنیم در سری آ برزیل قهرمان شویم ولی این بدون شک مهمترین جامی است که من تا حالا برده‌ام".

خسوس که از ماه ژوئن هدایت فلامنگو را به دست گرفته تیمش هم‌اکنون در 26 بازی پیاپی شکست نخورده و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برزیل دارد. او در ادامه گفت:" وقتی من تصمیم گرفتم به فلامنگو بیایم خیلی‌ها با من موافق نبودند. حتی دوستانم و مدیر برنامه‌هایم. ولی من تصمیم خودم را گرفتم و تحت تاثیر دیگران قرار نگرفتم. اگر بتوانم در جام باشگاه‌های جهان هم قهرمان شوم امسال بهترین سال دوران ورزشی‌ام خواهد شد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها