بشار: نگذاشتند در جام خلیج فارس بازی کنم

هافبک عراقی پرسپولیسی ها می گوید تلاش زیادی کردم تا بتوانم مسئولان تیم را متقاعد کنم و بتوانم در جام خلیج فارس به میدان بروم.

بشار: نگذاشتند در جام خلیج فارس بازی کنم

بشار رسن هافبک پرسپولیسی تیم ملی عراق که این روزها در جام خلیج فارس حضور دارد درباره عدم حضور خود گفت: پس از بازی برابر تیم ملی بحرین از مسابقات مقدماتی جام جهانی، تلاش زیادی کردم تا بتوانم مسئولان تیم باشگاهی ام یعنی پرسپولیس را متقاعد کنم و با کسب رضایت آنها در بازی های جام خلیج فارس حضور پیدا کنم.

او ادامه داد: من هر قدر که سعی کردم رضایت آنها را به دست بیاورم در نهایت موفق نبودم و به دلیل فشار مسابقات لیگ برتر و همین طور اهمیت آن بازی ها مسئولان پرسپولیس به من رضایت جدایی از تیم و حضور در بازی های ملی را ندادند.

بشار در ادامه درباره نبودن خود در این رقابت ها گفت: در حال حاضر به دلیل عدم حضور در بازی های جام خلیج فارس خیلی خیلی ناراحت هستم چرا که تاکنون در این بازی ها حضور نداشتم و خیلی دوست داشتم بتوانم در این تورنمنت با پیراهن تیم ملی کشورم به میدان بروم.

هافبک تکنیکی پرسپولیسی ها و تیم ملی عراق در پایان گفت: هرچند من نتوانستم در این بازی های به میدان بروم اما به همه هم بازی ها و کادرفنی تیم ملی اعتماد کامل دارم و مطمئن هستم که می توانند با بهترین کیفیت در این بازی ها حضور پیدا می کنند و برابر رقبای خود به برتری می رسند. هم تیمی های من می توانند بهترین نتایج را از این بازی ها بگیرند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها