چلسی به دنبال تمدید قرارداد با هدف بارسلونا

چلسی طی هفته های آینده تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد با ویلیان انجام خواهد داد.

چلسی به دنبال تمدید قرارداد با هدف بارسلونا

ویلیان، ستاره برزیلی چلسی، تنها تا ماه ژانویه با این تیم قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد خواهد بود. بارسلونا طی هفته های اخیر علاقه زیادی به جذب این بازیکن 31 ساله چلسی نشان داده است. باشگاه چلسی اما امیدوار است که قرارداد این ستاره برزیلی خود را به زودی تمدید کند.

باشگاه چلسی طی سال های اخیر نشان داده که علاقه ای به تمدید قرارداد بلند مدت با بازیکنان بالای 30 سال خود ندارد و بیشتر مایل به تمدید یک ساله با آن ها است. با این وجود اما اخیرا این قانون درباره داوید لوئیز و اولویه ژیرو شکسته شده بود؛ اتفاقی که احتمالا در مورد ویلیان نیز رخ خواهد داد.

ویلیان حالا مصاحبه جالبی درباره علاقه خود و خانواده اش به شهر لندن انجام داده است؛ موضوعی که نشان می دهد این بازیکن به ماندن در چلسی بی میل نیست. او گفت: "تنها پیشنهادی که باعث شد من به جدایی از چلسی فکر کنم، پیشنهاد بارسلونا بعد از رقابت های جام جهانی بود. بارسلونا پیشنهادی به چلسی ارائه داد، اما کاملا رد شد. این تنها پیشنهادی بود که باعث شد من با خانواده ام درباره جدایی از چلسی بحث کنم. با این وجود در حال حاضر از حضور در لندن خوشحال هستیم. همچنین عوامل زیاد دیگری وجود داشت که من را برای ماندن در چلسی قانع کرد."

اخیرا فرانک لمپارد نیز ابراز علاقه کرده بود که ویلیان در چلسی بماند و اظهار داشته بود که به این بازیکن برای ادامه فصل نیاز دارد. با این همه به نظر می رسد که ویلیان به تمدید قرارداد با چلسی بسیار نزدیک باشد؛ موضوعی که باعث می شود بارسلونا به دنبال گزینه ای دیگر برای خط حمله خود برود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها