فان‌دایک: از اتفاقات تلخ فصل قبل درس گرفته‌ایم

مدافع هلندی لیورپول می‌گوید تیمش از اشتباهات فصل قبل درس گرفته و تا پایان دست از تلاش برای رسیدن به قهرمانی بر نخواهد داشت.

فان‌دایک: از اتفاقات تلخ فصل قبل درس گرفته‌ایم

لیورپول با ۳۴ امتیاز از ۱۲ مسابقه در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است و با تیم دوم یعنی لسترسیتی هشت امتیاز فاصله دارد. همین شروع خوب باعث شده است تا خیلی‌ها لیورپول را از هم‌اکنون قهرمان لیگ جزیره در این فصل بدانند.

فیرجیل فان دایک مدافع هلندی درباره شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گفت:‌ فصل قبل خیلی چیزها یاد گرفتیم و یکی از مهمترین موضوع‌ها این بود که برای رسیدن به قهرمانی باید هفته به هفته تلاش کنیم بهتر شویم تا بتوانیم در پایان فصل به قهرمانی برسیم. اصلا الان نباید به جدول نگاه کنیم. بازی‌های زیادی تا پایان باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. برای رسیدن به قهرمانی شما به فاکتور شانس نیز نیاز دارید. ما تا الان خیلی خوشحال پیش رفته‌ایم و باید همین روند را تا پایان لیگ برتر داشته باشیم تا به قهرمانی برسیم. فصل قبل هم هر چه در توان بود گذاشتیم و تلاش زیادی کردیم ولی سیتی واقعا فوق العاده بود و هر چقدر ما بازی‌های خودمان را بردیم، آنها نیز برنده شدند و در پایان توانستند قهرمان شوند.

او در ادامه گفت: خیلی مسائل در طول فصل روی تیم تاثیر دارد. یکی از این مسائل مصدومیت است و تیمی که کمتر مصدوم بدهد ثبات بیشتری خواهد داشت و شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. خستگی از مسافت‌های زیاد هم فاکتور دیگری است که روی تیم‌ها تاثیر دارد. در هر صورت الان تازه ۱۲ هفته از لیگ برتر تمام شده است و صحبت از قهرمانی خیلی زود است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها