کمپانی: یونایتدی‌ها هم از ما می‌خواهند نگذاریم لیورپول قهرمان شود

مدافع پیشین منچسترسیتی معتقد است قهرمانی این تیم در هفته آخر فصل قبل لذت دیگری برای این تیم داشت.

کمپانی: یونایتدی‌ها هم از ما می‌خواهند نگذاریم لیورپول قهرمان شود

ونسان کمپانی، مدافع بلژیکی منچسترسیتی که ۱۱ سال در این تیم توپ زد و بازوبند کاپیتانی سیتیزن‌ها را نیز به بازو بست، در نهایت تصمیم به جدایی گرفت و سیتی این فصل بدون او امیدوار است قهرمانی خود را در لیگ برتر تکرار کند.

فصل گذشته رقابت برای قهرمانی بین سیتی و لیورپول به هفته آخر کشیده شد و در نهایت این شاگردان پپ گواردیولا بودند که توانستند با یک امتیاز اختلاف قهرمان شوند.

ونسان کمپانی درباره قهرمانی فصل گذشته این تیم در لیگ برتر گفت: من یک دوستی در آنفیلد داشتم و بعد از قهرمانی به او گفتم که هواداران لیورپول چه حسی داشتند وقتی ما در هفته آخر از برایتون عقب افتادیم؟ و او گفت مثل یک مهمانی بزرگ روی سکوها بود و خیلی‌ها گریه می‌کردند. به همین خاطر من فکر می‌کنم قهرمانی در هفته آخر خیلی چسبید چون هم ما ترس داشتیم که ممکن است این قهرمانی از دست برود و هم لیورپول خود را خیلی به قهرمانی در لیگ نزدیک می‌دید.

او در ادامه گفت: سال ۲۰۱۲ نیز که قهرمان شدیم خیلی از هواداران لیورپول به من پیام دادند که اجازه ندهیم سرآلکس یک قهرمانی دیگر به دست بیاورد و تعداد قهرمانی‌های خود را در لیگ به عدد ۲۰ برساند و حالا هم هواداران یونایتد دوست دارند ما اجازه ندهیم که لیورپول قهرمان شود و این جالب است.

دو تیم منچسترسیتی و لیورپول فردا یک‌شنبه در لیگ برتر انگلیس برابر هم قرار می‌گیرند و در صورتی که لیورپول برنده مسابقه خانگی شود اختلاف خود را با تیم دوم یعنی سیتی به ۹ امتیاز خواهد رساند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها