سهرابیان: رحمتی گفت داشتی مصدومم می‌کردی

مدافع سایپا می گوید تیمش شایسته پیروزی برابر پدیده بود.

سهرابیان: رحمتی گفت داشتی مصدومم می‌کردی

آرمین سهرابیان گفت: ما بازی خوبی برابر پدیده که یکی از بهترین تیم های ایران است انجام دادیم و خدا وکیلی خوب بازی کردیم و خیلی موقعیت داشتیم ولی نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

او در مورد نتایج پرنوسان سایپا در این فصل هم گفت: خدا وکیلی تیم ما خیلی جوان است و ما تا بخواهیم تجربه کسب کنیم زمان می برد. در بازی هایی هم که گل خوردیم بیشتر ضربات ایستگاهی بود و ما در جریان بازی موقعیت چندانی به حریفان خود ندادیم و واقعا خیلی خوب بازی کردیم.

مدافع وسط سایپا در مورد ضربه ای که در بازی با شهرخودرو از وسط زمین زد و به تیر دروازه برخورد کرد گفت: در آن صحنه مهدی رحمتی حواسش به ضربه نبود و داشت با مدافعان خود صحبت می کرد و من به بازیکن کناری ام گفتم اجازه بدهد من ضربه را بزنم. او گفت نمی توانی من گفتم توپ را گلش می کنم و واقعا هر دروازه بانی جز رحمتی بود آن توپ گل می شد.

سهرابیان در مورد کری اش با رحمتی گفت: رحمتی در پایان بازی به من گفت نزدیک بود کشاله ام آسیب ببیند ولی واقعا او خیلی دروازه بان بزرگی است و بازهم می گویم هرکسی بود دروازه اش باز می شد.

او در مورد اینکه عده ای سایپا را مدعی سقوط می دانند هم گفت: با توجه به مدیریت خوبی که سایپا دارد و زیرساخت های این تیم هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد. سایپا رفته رفته بهتر می شود.

مدافع سایپا در مورد شرایط مالی این تیم هم می گوید: تا حالا شرایط خوب بوده است و البته بحث مالی به نتایج هم ربط دارد. طبیعی است هرچه بهتر نتیجه بگیریم پول هم بیشتر دریافت می کنیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها