کلوپ: حاضر بودم برای دیدن بازی با آرسنال بلیط بخرم

یورگن کلوپ می‌گوید پیش از دیدار دراماتیک تیمش با آرسنال که در وقتهای قانونی با نتیجه 5-5 به پایان رسید انتظار یک بازی پرحادثه و پرگل را داشته است.

کلوپ: حاضر بودم برای دیدن بازی با آرسنال بلیط بخرم

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در گفتگو با وبسایت رسمی این باشگاه می‌گوید پیش از دیدار تیمش با آرسنال که روز چهارشنبه در مرحله چهارم جام اتحادیه انگلیس انجام شد و با پیروزی پرگل 10-9 در پایان ضربات پنالتی به سود مرسی‌سایدی‌ها به پایان رسید پیش‌بینی می‌کرده که این بازی یک دیدار پرگل و تماشایی باشد و از اینکه پیش‌بینی‌اش به واقعیت تبدیل شده خوشحال است. کلوپ می‌گوید از تماشای این بازی از ثانیه اول تا ثانیه آخر آن لذت برده است.

لیورپول که از سوی کلوپ با ترکیبی جوان به مصاف آرسنال رفته بود در پایان وقتهای قانونی به تساوی 5-5 رسید و در ضربات پنالتی حریف را 5-4 شکست داد تا به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده و در این مرحله به مصاف استون ویلا برود.

کلوپ در گفتگو با وبسایت باشگاه لیورپول درباره این بازی گفت:" من از اولین ثانیه تا آخرین ثانیه بازی از آن صد در صد لذت بردم. یادم نیست آخرین باری که از یک بازی فوتبال اینقدر لذت برده بودم چه زمانی بود. من آن شب 19 گل دیدم!".

سرمربی لیورپول در ادامه با اشاره به پیش‌بینی خود درباره این بازی که آن را با ریان بروستر، ستاره جوانش در میان گذاشته بوده گفت:" راستش قبل از بازی به ریان گفتم حاضر بودم برای دیدن این بازی بلیط بخرم و به استادیوم بروم. خدا را شکر که مجبور نیستم ولی اگر لازم بود حتما بلیط می‌خریدم و این بازی را می‌دیدم. من از فرصتی که می‌توانستیم در اختیار جوانها بگذاریم هیجان‌زده بودم و از آنچه در بازی گذشت هم خوشحال بودم".

کلوپ در ادامه صحبتهایش گفت:" بله ما اشتباه کردیم ولی بعد از بازی متوجه شدم که درصد مالکیت ما حدود شصت درصد بوده. ولی اگر شما در سطوح مختلف تیمی تنظیم نباشید هر چه مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشته باشید توپ را بیشتر از دست می‌دهید. ما در لحظاتی که توپ را از دست دادیم فضای زیادی در اختیار حریف گذاشتیم و برای این لحظات آماده نبودیم. سه چهار موقعیتی که به این شکل به حریف داده شد بدترین اشتباهات ما در این بازی بود ولی به جز اینها بقیه بازی واقعا خیلی خوب بود. فرصت‌هایی که خلق کردیم، پاسهایی که رد و بدل کردیم، دویدن بچه‌ها در میدان. آن شب تیم ما نکات مثبت زیادی به نمایش گذاشت".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها