رائول به عنوان مربی رئال تاریخساز خواهد شد

خورخه والدانو، اسطوره رئال مادرید می‌گوید رائول گونزالس در صورتیکه سکان هدایت رئال را به دست بگیرد در این تیم تاریخسازی خواهد کرد.

رائول به عنوان مربی رئال تاریخساز خواهد شد

خورخه والدانو، اسطوره رئال مادرید که به عنوان بازیکن، سرمربی و مدیر ورزشی در این باشگاه فعالیت کرده و یکی از محبوب‌ترین پیشکسوتان رئال به حساب می‌آید از بدست گرفتن سکان هدایت این تیم توسط بازیکن سابق خود، رائول گونزالس، حمایت کرده و می‌گوید رائول در رئال تاریخسازی خواهد کرد.

این صحبتهای والدانو در حالی مطرح می‌شود که اخیرا شایعاتی درباره احتمال منصوب شدن رائول به عنوان سرمربی جدید رئال به جای زین‌الدین زیدان منتشر شده است.

والدانو با روزنامه اسپانیایی آ اس مصاحبه‌ای انجام داده و درباره رائول صحبت کرده است.

یادتان هست چه کسی اولین بار درباره رائول با شما صحبت کرد؟

من خودم رائول را کشف کردم. یک روز که در تنریف بودم برای تماشای یک بازی زیر 19سال رفتم. رائول در 15 دقیقه آخر وارد زمین شد. او مثل بچه‌ای بود که بین مردهای بزرگسال بازی می‌کردم. دقت کردم او هر وقت می‌خواهد حرکت کند می‌دود. به من گفتند این جوان 16 ساله است و این اولین بار بود که با او برخورد کردم.

دومین ملاقات شما چه زمانی بود؟

اولین ملاقات. رامون مارتینز به من گفت که آن بچه می‌خواهد به اتلتیکو برود. اتلتیکو آن زمان قصد داشت آکادمی جوانان خود را دوباره راه‌اندازی کند.

این که می‌گویید چه تاریخی است؟

ما در فاز آماده‌سازی برای فصل بعد بودیم. در یکی از سفرهایم به مادرید رامون مارتینز به من گفت که ترتیب ملاقاتم با پروسینچکی را داده. دو ملاقات بعدی که قرار بود انجام بدهم با زامورانو و رائول بود.

اولین ملاقات شما چطور گذشت؟

او دیر آمد (خنده).

بهانه‌ای هم داشت؟

همان بهانه‌های معمول. فاصله محل ملاقات با خانه‌اش زیاد بوده و قطار دیر حرکت کرده و از این حرفها.

و به این ترتیب بود که تاریخ رئال مادرید تغییر کرد ...

در فوتبال هیچوقت نمی‌توان مطمئن شد که کدام بازیکن می‌تواند انتظارات را برآورده کند. ولی او سه ماه بعد داشت با ما تمرین می‌کرد و بعد از چهار ماه اولین بازی‌اش را برای ما انجام داد.

رائول چطور به نماد رئال مادرید تبدیل شد؟

او اعتماد به نفس را به تیم برگرداند و از استعدادش حداکثر استفاده ممکن را برد. رائول در عین حال روی جنبه‌هایی از بازی‌اش که جای پیشرفت داشت کار می‌کرد. رائول مثلا روی پای راستش کار می‌کرد چون او به شدت چپ پا بود.

و حالا نظر شما راجع به رائول چیست؟

او مربی بزرگی خواهد شد. هوش بالای رائول در دورانی که بازیکن بود به او کمک کرده و حالا هم به او کمک خواهد کرد تا به یک مربی بزرگ تبدیل شود. من شک ندارم که رائول با شخصیتی که دارد و محبوبیتی که بین هواداران دارد سرمربی‌ای خواهد شد که در رئال تاریخسازی می‌کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها