فیگو: خشم هواداران بارسلونا به نفعم شد

لوئیس فیگو با انتقالش به رئال مادرید، همچنان عنوان خائن ترین بازیکن تاریخ بارسلونا را یدک می کشد.

فیگو: خشم هواداران بارسلونا به نفعم شد

لوئیس فیگو تابستان سال 2000 بود که در انتقالی باورنکردنی از بارسا راهی رئال مادرید شد تا رسما پروژه کهکشانی شدن مادریدی ها کلید بخورد. ستاره پرتغالی کاپیتان بارسا بود و کسی باور نداشت که او به رئال رفته است. فیگو به دلیل اختلاف با رئیس وقت باشگاه بارسلونا تصمیم به جدایی گرفت و با پیشنهاد فلورنتینو پرز پیراهن سپید را به تن کرد.

او در دوران حضورش در رئال هر بار در نوکمپ بازی کرد، با آماج خشم هواداران بارسا روبرو شد. بدترین اعتراضات به او را در نوامبر 2002 شاهد بودیم. جایی که به طرف او کله خوک نیز پرتاب شد.

فیگو در یک مصاحبه و با یادآوری آن اتفاق عنوان داشت که آن همه خشم و اعتراض به سود او تمام شده است:« من مسئول ارسال ضربات کرنر و ایستگاهی در رئال بودم و تمام تمرکزم بر این بود که با آرامش و حرفه ای گری تمام این کار را برای تیمم انجام دهم ولی در یک مقطعی از بازی چنین چیزی امکانپذیر نبود چرا که انواع و اقسام چیزها بود که به طرفم پرت می شد و اصلا نمی توانستم به سمت نقطه کرنر بروم.

یادم می آید یکی از تماشاگران به طرفم بطری کوکاکولا پرتاب کرد و من آن را از روی زمین برداشتم و مقابل دوربین ها گرفتم؛ انگار که در حال تبلیغ کوکاکولا هستم. جالب است بدانید که در آن دوران من با کوکاکولا قرارداد تبلیغاتی داشتم و آن اتفاق کاملا به سود من و کوکاکولا تمام شد (با خنده). فردای آن روز با دیدن تصاویر تلویزیونی بیشتر متوجه عمق فاجعه شدم و دیدم که کله خوک و بطری های شیشه ای هم به طرفم پرتاب شده بود.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها