لنگله: شادی پس از گل بلد نیستم

مدافع بارسلونا شب گذشته یکی از 5 گل تیمش را برابر وایادولید به ثمر رساند و با نمایش خوب خود نشان داد چرا در بارسا به مهره ای ثابت تبدیل شده است.

لنگله: شادی پس از گل بلد نیستم

کلمنت لنگله در دومین فصل حضورش در بارسا حالا یک بازیکن ثابت محسوب می شود. بازیکنی که در سویا چهره شد و اکنون در بارسا نیز در حال اثبات ارزش هایش است. ستاره فرانسوی بارسا شب گذشته در نوکمپ اولین گل بازی را در دقیقه سوم به ثمر رساند و مسیر برای یک پیروزی پرگل را هموار کرد.

لنگله گفت:« خیلی خوشحالم به خصوص که خانواده ام نیز در ورزشگاه بود و برای تماشای بازی من آمده بودند. برخی مواقع خوش شانس هستید و درون محوطه جریمه توپ مقابل پای شما قرار می گیرد و گل می زنید.

شادی گل؟ راستش را بخواهید اصلا شادی گل بلد نیستم و پس از گلزنی منتظر هم تیمی هایم می مانم تا حلقه شادی تشکیل دهیم. خوشبختانه هم از لحاظ بدنی و هم ذهنی در بهترین شرایط قرار دارم و نسبت به اول فصل شرایط بسیار بهتری دارم.»

درخشش مسی:« او عالی بازی کرد و نشان داد که به مرور و بازی به بازی به فرم خوب خودش نزدیک تر می شود. برای حریفان، مهار مسی بسیار دشوار است و وقتی اینچنین آماده باشد، ما هم بیشترین سود را می بریم.»

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها