کیتا:کلوپ هیچ فرقی بین بازیکنان لیورپول نمی گذارد

نبی کیتا، هافبک گینه ای لیورپول، عنوان کرد یورگن‌کلوپ با تمام بازیکنان این تیم رفتار یکسانی دارد.

کیتا:کلوپ هیچ فرقی بین بازیکنان لیورپول نمی گذارد

لیورپول روز یکشنبه در یک دیدار بسیار حساس به مصاف تاتنهام رفت. آنها در حالی که با یک گل از حریف خود عقب بودند در نهایت توانستند با گل های جردن هندرسون و محمد صلاح با نتیجه ۲-۱ به پیروزی دست پیدا کند و جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر انگلیس تثبیت کنند.

نبی کیتا، هافبک گینه ای لیورپول، که اخیراً با یک مصدومیت دست و پنجه نرم کرده بود، به تازگی به میادین باز گشته است. او در بازی مقابل تاتنهام فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد اما قطعاً در آینده انگیزه‌های فراوانی برای حضور در ترکیب اصلی لیورپول خواهد داشت. در همین رابطه کیتا درباره حضور لیورپول در صدر جدول و بازی های آینده این تیم و تقابل با منچسترسیتی صحبت کرد و گفت: اینجا انگلیس است و تمام مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار هستند. شما نمی توانید به شکل خاص یک بازی را سرنوشت ساز تلقی کنید. ما تنها باید روی برنده شدن در تمام مسابقات تمرکز کنیم و منتظر باشیم که ببینیم در انتهای فصل با چه رتبه ای به کار خود پایان خواهیم داد. "

نبی کیتا در ادامه پیرامون نحوه رفتار یورگن کلوپ با بازیکنان لیورپول نیز گفت: " من بعید می‌دانم که او علاقه خاصی به یک بازیکن داشته باشد یا اینکه بازیکنی را به یک دلیل خاص و غیر معقول درون زمین قرار دهد. او با تمام بازیکنان رابطه بسیار خوبی دارد و بین هیچ کدام از آنها فرقی نمی گذارد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها