واکنش رائول به احتمال جانشینی زیدان در رئال

خورخه والدانو سرمربی سابق رئال در ستون خود در نشریه ال پائیس، رائول گونزالس را گزینه ای ایده آل برای نیمکت رئال در آینده عنوان کرد.

واکنش رائول به احتمال جانشینی زیدان در رئال

رائول گونزالس پس از اینکه در یک مقطع هدایت تیم جوانان رئال را برعهده گرفت، اکنون سرمربی تیم دوم باشگاه است. او چندی پیش مدرک رسمی مربیگری خود را دریافت کرد و حالا رویای رسیدن به نیمکت تیم محبوبش را در سر دارد. اسطوره باشگاه رئال، پس از رونالدو رکورددار گلزنی در رئال مادرید محسوب می شود.

خورخه والدانو در مورد او می گوید که می تواند پپ گواردیولا و دیگو سیمئونه رئال مادرید باشد و سال ها روی نیمکت این تیم بنشیند. برخی حتی معتقدند که در صورت برکناری زین الدین زیدان، بهتر است به رائول اعتماد شود تا مورینیو.

رائول در واکنش به تمجید والدانو و شایعات حضورش روی نیمکت تیم اول رئال گفت:« ارتباطم با خورخه والدانو بسیار خاص است. والدانو 25 سال پیش به من در تیم اول رئال میدان داد و همیشه مدیونش هستم. او البته در مورد من نظر شخصی خودش را گفته ولی هدفم این است که شایستگی هایم را برای رسیدن به نیمکت رئال در آینده، نشان دهم.

یک سال و نیم پیش به رئال برگشتم و با اخذ مدرک مربیگری هر روز سعی در یادگیری و افزودن به دانسته هایم دارم. الان مربی تیم دوم هستم و تلاش می کنم تا بازیکنانم را با ارزش های رئال بیشتر از گذشته آشنا کنم. اگر لایق باشم، روزی سرمربی تیم اول باشگاه نیز خواهم شد.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها