مالدینی: شاید زلاتان از بازگشت به سری آ بترسد

درحالیکه شایعاتی درباره پیوستن زلاتان ابراهیموویچ به سری آ وجود دارد پائولو مالدینی می گوید به نظر او زلاتان تمایل چندانی برای بازگشت به این لیگ ندارد.

مالدینی: شاید زلاتان از بازگشت به سری آ بترسد

قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با تیم لس آنجلس گلکسی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید؛ موضوعی که باعث شده شایعات زیادی پیرامون آینده این ستاره ۳۸ ساله سوئدی مطرح شود. بسیاری معتقد هستند که آینده زلاتان ابراهیموویچ قطعاً در ایتالیا و سری آ رقم خواهد خورد. طی هفته های اخیر نیز شایعات زیادی درباره حضور این ستاره سوئدی در ناپولی مطرح شد. همچنین از تیم‌هایی نظیر میلان و اینتر نیز به عنوان مقصد های احتمالی زلاتان نام برده می شود.

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه میلان، در رابطه با احتمال حضور زلاتان ابراهیموویچ در این تیم و به طور کلی سری آ صحبت کرده است. او گفت:" بازگشت ابراهیموویچ به سری آ می تواند بسیار رویایی باشد اما از نظر من یک ترس در ذهن زلاتان وجود دارد و این ترس بالا رفتن سن او است.

به یاد دارم زمانی کارلو آنچلوتی در یک بازی من را روی نیمکت نشاند. من از این موضوع ناراحت شدم اما در عین حال سعی کردم که با آن کنار بیایم. نمی دانم که زلاتان توانایی کنار آمدن با نیمکت نشینی را دارد یا خیر. ما در حال حاضر پیونتک را داریم که قدرت گلزنی بالایی دارد و می تواند بهتر از اینها هم بشود."

مالدینی در ادامه گفت: " زلاتان می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد. او با حضور در زمین موتور محرک تیم به حساب می‌‌آید. من مطمئن هستم که هر مربی دوست دارد که چنین بازیکنی را در اختیار داشته باشد. من می‌توانم از زلاتان به عنوان یک مرجع یاد کنم که در هر تیم شاید یک مثل وجود داشته باشد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها