داوید لوئیز: آرسنال را در پایان فصل قضاوت کنید

داوید لوئیز، مدافع برزیلی آرسنال، معتقد است که حالا زمان خوبی برای قضاوت درباره عملکرد این تیم نیست.

داوید لوئیز: آرسنال را در پایان فصل قضاوت کنید

آرسنال پنج شنبه شب موفق شد در یک دیدار بسیار سخت و جذاب با نتیجه 3-2 از سد ویتوریا گیمارش عبور کند. توپچی ها ابتدای هفته گذشته اما با یک شکست غیر منتظره در لیگ برتر مقابل شفیلد یونایتد روبه رو شدند؛ شکستی که باعث شد انتقادات زیادی به سمت تیم اونای امری روانه شود.

داوید لوئیز، مدافع 32 ساله آرسنال، معتقد است که حالا زمان مناسبی برای قضاوت آرسنال نیست و باید به این تیم زمان کافی داده شود. او گفت:" ما باید درباره اشتباهات و ضعف هایمان صادق باشیم. ما در بازی مقابل شفیلد دومین شکست خود را پذیرفتیم با این وجود ما از ابتدای فصل عملکرد خیلی خوبی داشته ایم و باید به فلسفه خود باور و اطمینان کامل داشته باشیم. به نظر من حالا فرصت مناسبی برای صحبت در مورد عملکرد آرسنال نیست و شما باید تیم ما را در انتهای فصل مورد قضاوت قرار دهید. در انتهای فصل خواهید دید که ما با چه رتبه ای فصل را به پایان خواهیم رساند.

داوید لوئیز در تابستان با انتقالی 8 میلیون یورویی به آرسنال پیوست. او تا به این جا در اکثر بازی های آرسنال حضور ثابت داشته است. لوئیز در ادامه گفت:" ما همیشه برای پیروزی به میدان می رویم و این چیزی است که آرسنال به آن نیاز دارد تا بتواند به اهداف بزرگ خود دست پیدا کند. دلیل حضور من در این جا کسب جام با آرسنال است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها