اولین مازاد پرسپولیسی‌ها مشخص شد

اتفاقات شب گذشته در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر باعث شد تا کالدرون اولین خروجی باشگاه در زمستان را به انصاریفرد اعلام کند.

اولین مازاد پرسپولیسی‌ها مشخص شد

گرچه شب قبل پرسپولیس توانست بعد از مدت‌ها با جشنواره گل، شاهین بوشهر را در خانه حریف درهم بکوبد، اما این بازی هم برای قرمزها خالی از حاشیه نبود. فرشاد احمدزاده، بازیکن پرحاشیه پرسپولیس که از ابتدای فصل بارها با بی‌انضباطی کالدرون را عصبانی کرده‌بود، روز گذشته هم به جای استفاده از فرصتی که سرمربی آرژانتینی در این دیدار آسان در اختیارش گذشته، با حرکتی زشت اخراج شد.

این کارت قرمز در شرایطی رقم خورد که احمدزاده به خاطر رفتاری که در دربی تهران داشت، سه جلسه محروم شده‌بود و این نخستین بازی بود که توانست در آن، پس از محرومیت سه جلسه‌ای تیمش را همراهی کند.

احمدزاده قبل‌تر هم به خاطر نیمکت‌نشینی به کالدرون اعتراض کرده‌بود و یک هفته‌ای در تمرینات پرسپولیس حضور نمی‌یافت. رفتاری که باعث شد کالدرون برای چند بازی که محروم نبود هم روی نام احمدزاده خط قرمز بکشد.

گفته می‌شود اتفاقات شب گذشته در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر باعث شده تا این مربی متقاعد شود نیازی به احمدزاده ندارد. به همین خاطر طی تماسی تلفنی به انصاریفرد، مدیرعامل سرخپوشان اعلام کرده که به احمدزاده و مدیربرنامه‌اش بگویند برای نیم‌‌فصل دوم حتما به فکر تیمی جدید باشند.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها