آلیسون: مصدومیت؟ روزهای سختی بود

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول از بازگشت به میادین ابراز خوشحالی کرد.

آلیسون: مصدومیت؟ روزهای سختی بود

آلیسون در همان اولین دیدار ابتدای فصل لیورپول مقابل نوریچ آسیب دید و تقریبا دو ماه ابتدایی فصل را از دست داد. آلیسون اخیرا به ترکیب مرسی سایدی ها بازگشته و حالا بعد از پیروزی دیشب برابر خنک، از اهداف بزرگ تیمش در فصل جاری سخن گفته است.

آلیسون گفت: "این یک جاده طولانی است، ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و خوب و با جدیت بیشتر بازی کنیم. ما در مسیر صحیحی هستیم و باید در طول فصل رشد زیادی داشته باشیم. ما فصل گذشته به دستاوردهای بزرگی رسیدیم، اما نمی خواهیم متوقف شویم و به دنبال عنوان بیشتر هستیم.

اما برای رسیدن به این اهداف، ما باید بیشتر و سخت تر کار کنیم، زیرا همه می خواهند لیورپول را به عنوان آخرین قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شکست دهند. بنابراین ما باید سخت تلاش کار کنیم.

دوران مصدومیت؟ روزهای سختی بود اما من به خوبی با آن کنار آمدم. من دوران خوبی را کنار خانواده ام گذراندم، اما این شرایط برای ما به عنوان فوتبالیست عادی نیست. من سعی کردم از این زمان حداکثر استفاده را داشته باشیم. من توانستم حداقل سه یا چهار هفته کار سخت پس از زمان ریکاوری، پیش فصل خوبی داشته باشم. با سبک بازی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر، من از بازگشت بسیار خوشحالم. من می خواهم تمام تلاش خود را بکنم تا برای مدت طولانی در ترکیب مانده و از مصدومیت اجتناب کنم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها