گلایه تند خلیلی در جمعی خودمانی

حداقل حرمت آقای گلی را نگه می‌داشتند

محسن خلیلی از نحوه برکناری‌اش از سمت مدیریت تیم به شدت ناراحت است و در جمعی خودمانی از این موضوع گلایه کرده‌است.

حداقل حرمت آقای گلی را نگه می‌داشتند

برکناری ناگهانی محسن خلیلی و روی کار آمدن دوباره افشین پیروانی را باید از جمله اتفاقات عجیب دوران مدیریت محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل جدید سرخپوشان دانست. در اینکه رفت‌وآمد در فوتبال و باشگاه‌ها امری طبیعی است، شکی نیست اما نحوه برخورد و برکناری‌هاست که گاهی باعث رنجش و دلخوری اهالی فوتبال می‎شود.

برکناری محسن خلیلی را باید از جمله این بی‌سلیقگی‌ها در هنگام تغییر و تحول‌ها دانست. خلیلی در شرایطی برکنار شد که روحش هم از ماجرا خبر نداشت و به همراه بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس در دیزی‌سرایی معروف در تهران مشغول صرف دیزی به خاطر دامادی سیامک نعمتی بود!

هرچند خلیلی با توجه به شخصیت آرامش از همان لحظه ترجیح داد در جمع پرسپولیسی‌‎ها حاضر نشود و دست به هم مصاحبه آتشین هم نزد، اما در جمعی خودمانی و محفلی دوستانه حسابی با حرف‌هایی که زده نشان داده دل پری از ماجرای برکناری‌اش دارد.

او به دوستانش گفته: من که کلمه‌ای به زبان نمی‌آورم که موجب رنجش هواداران و بر هم خوردن نظم تیم شود، اما کاش آقایان حداقل حرمت پیشکسوت پرسپولیس بودنم را نگه می‌داشتند و به احترام آقای گلی‌ام در سال قهرمانی با قطبی، اینطور رفتار نمی‌کردند. من که مثل بعضی‌ها به این و آن تلفن نمی‌زنم تا کار جور شود، اما حق داشتم توقع احترام داشته باشم.

گویا خلیلی در خصوص پیروانی حتی حاضر نشده کلمه‌ای بگوید و وقتی از او راجع به پیروانی پرسیده‌اند، تنها به این پاسخ بسنده کرده و گفته: من حرمت پیشکسوتم را هیچوقت نشکسته‌ام. پیروانی بزرگتر پرسپولیس است و احترانمش واجب.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها