بازگشت پیروانی به فوتبال غیرقانونی ست؟

افشین پیروانی در شرایطی به شکلی ناگهانی به پرسپولیس بازگشت که پیش از این با محرومیتی 5 ساله مواجه شده‌بود و تنها یک سال از محرومیتش سپری شده‌است.

بازگشت پیروانی به فوتبال غیرقانونی ست؟

عصر روز گذشته در شرایطی که روح محسن خلیلی، مدیر پرسپولیس در ماه‌های اخیر، از برکناری بی‌خبر بود، خبری در فضای مجازی پخش شد مبنی بر بازگشت افشین پیروانی به پرسپولیس به عنوان جایگزین آقای گل سابق.

پیروانی پیش از این هم در قامت مدیر تیم پرسپولیس، کنار برانکو روی نیمکت می‌نشست، اما پس از ماجراهایی که در خصوص دریافت رشوه از شرکت فناپ -در دوران حضور در تیم ملی به عنوان مدیر- مطرح شد، با محرومیت 5 ساله مواجه شد و از پرسپولیس به شکلی محترمانه کنار گذاشته‌‎شد.

در آن زمان، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌خواست از حضور پیروانی در چند بازی باقیمانده پرسپولیس تا پایان لیگ هفدهم هم ممانعت به عمل آورد اما با پادرمیانی گرشاسبی، مدیرعامل وقت سرخپوشان و موافقت تاج، قرار شد پیروانی به شرط اینکه در انتهای فصل از پرسپولیس کنار گذاشته‌شود، در چند بازی باقیمانده نیز در سمت خود باقی بماند.

حالا پس از یک سال و با تصمیم محمدحسن انصاریفرد شاهد حضور دوباره پیروانی در فوتبال و پرسپولیس هستیم. نکته جالب توجه اینکه از مدت زمان محرومیت 5 ساله پیروانی تنها 1 سال گذشته و مشخص نیست دقیقا چطور مجوز حضور او روی نیمکت پرسپولیس صادر شده‌است.

برکناری خلیلی نیز از جمله اتفاقات عجیب فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بود. زمانی که خبر برکناری این گلزن سابق فوتبال ایران روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت، او به همراه بازیکنان پرسپولیس در یکی از دیزی‌سراهای تهران، مشغول خوردن دیزی به واسطه ازدواج سیامک نعمتی بود!

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • پسر شجاع
    0

    کدوم قانون خخخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها