ترشتگن: سوارس دهان‌ها را بست

سنگربان آلمانی بارسلونا از بازگشت مسی خوشحال است و به ستایش از لوئیس سوارس پرداخت.

ترشتگن: سوارس دهان‌ها را بست

بارسلونا توانست با درخشش لوئیس سوارس اینتر را در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمان اروپا شکست دهد. آبی اناری‌ها در این دیدار با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند و هر دو گل این تیم را لوئیس سوارس به ثمر رساند.

ترشتگن بعد از بازی گفت: اشتباهاتی در این دیدار داشتیم اما دو گل هم به ثمر رساندیم. با تیمی بازی کردیم که نشان داد که کیفیت بالایی دارد. با وجود آنکه در این بازی اذیت شدیم اما در نهایت به پیروزی دست پیدا کردیم. به هر حال اشتباه هم جزئی از فوتبال است.

او درباره درخشش لوئیس سوارس گفت: سوارس بسیاری از دهان‌ها را بست. او همیشه با تمرکز بازی می‌کند و بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذارد. سوارس همیشه آماده گلزنی کند و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد. همه بازیکنان بارسلونا تلاش خود را به کار می‌گیرند و برای کسب قهرمانی در هر جامی تلاش می‌کنند.

ترشتگن درباره تیم ملی آلمان هم گفت: من در هر بازی که به میدان بروم نهایت تمرکزم را به کار می‌گیرم. با تیم ملی هم اگر فرصت بازی را داشته باشم با نهایت تلاش از دروازه محافظت می‌کنم.

او درباره بازگشت مسی گفت: حضور او در میدان کمک زیادی به ما می‌کند. او هم خوب گل می‌زند و هم خوب پاس گل می دهد. همه ما خوشحال هستیم که مسی به شرایط بازی رسید. امیدوارم که دیگر مصدوم نشود چرا که با او کارها آسان می شود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها