ناراحتی ژسوس از نیمکت‌نشینی در سیتی

مهاجم برزیلی منچسترسیتی به صورت علنی اعلام کرد از نیمکت‌نشین بودن در این تیم خسته شده است.

ناراحتی ژسوس از نیمکت‌نشینی در سیتی

گابریل ژسوس مهاجم برزیلی جایگاه خود را در ترکیب اصلی منچسترسیتی از دست داده است و نیمکت نشین آگوئرو در این تیم است. ژسوس البته در بازی جام اتحادیه برابر پرستون از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و زننده یکی از گل‌های سیتیزن‌ها بود.

این مهاجم برزیلی از نیمکت نشینی در سیتی ابراز ناراحتی کرد و گفت: دیگر کار از این گذشته است که بگویم باید صبر کنم تا فرصت بازی به دست من برسد. من ۳ فصل است در منچسترسیتی بازی می کنم و امسال چهارمین فصل حضور من در این تیم است. طبیعی است که دوست داشته باشیم بیشتر در ترکیب قرار بگیرم. قطعا رقابت با سرخیو آگوئرو که اسطوره تیم منچسترسیتی است سخت است. او هر بار در ترکیب اصلی قرار می گیرد بهترین بازی خود را ارائه می کند و گل می زند. من هم همینطور هستم و این رقابت در نهایت به سود باشگاه است. من تصمیم گواردیولا را درک می کنم و کاملا به سرخیو احترام می گذارم. او بازیکن بزرگی در سیتی بوده است و سالها برای تیم به میدان رفته و گلزنی کرده است.

او در ادامه افزود: مردم فکر می کنند من به خاطر عملکرد بد خودم نیمکت نشین هستم و نمی دانند نیمکت نشینی من به خاطر درخشش فوق العاده سرخیو آگوئرو بوده است. سال گذشته خیلی سخت بود چون نتوانستم آنطور که می خواهم در بازیهای بزرگ تیم حضور داشته باشم و به میدان بروم. در بازی با تاتنهام در لیگ قهرمانان خیلی ناراحت بودم که در زمین قرار نداشتم و تیم ما از لیگ قهرمانان حذف شد. خیلی ناراحت بودم ولی خب بازیکن حرفه ای هستمخ و باید به این جور تصمیم ها در تیم احترام بگذارم. با این حال تلاش زیادی می کنم تا از فرصت ها برای حضور در ترکیب تیم استفاده کنم و بتوانم برای تیم گلزنی کنم.

منچسترسیتی فردا شب (شنبه) در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس باید با همشهری لیورپول یعنی اورتون دیدار کند. این دیدار در مرسی ساید برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها