جنجال "هواپیما" در دیدار سمپدوریا-تورینو

در جریان بازی هفته گذشته سمپدوریا و تورینو، هواداران سمپدوریا با یاد آوری سقوط هواپیمای تورینو در سال 1949 به نوعی به این تیم و هوادارانش توهین کردند.

جنجال "هواپیما" در دیدار سمپدوریا-تورینو

طی سال های اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که توهین های نژاد پرستانه و اتفاقاتی از این دست باعث ایجاد تنش و حواشی زیادی در فوتبال ایتالیا شود اما کم تر به این موضوع برخورده بودیم که یک تیم با یادآوری یک فاجعه بخواهد به تیمی دیگر توهین کند. اتفاقی که در کمال تعجب هفته گذشته در فوتبال ایتالیا رخ داد.


در جریان بازی بین دو تیم سمپدوریا و تورینو که در شهر جنوا و ورزشگاه لوییجی فراری برگزار شد یک اتفاق عجیب و البته تلخ این بار بین تماشاگران دو تیم رخ داد و هواداران سمپدوریا در جریان این دیدار با نشان دادن ژست هواپیما تیم تورینو و هوادارانش را مورد تمسخر قرار دادند. ژستی که به فاجعه سوپرگا و سقوط هواپیمای تورینو در سال 1949 اشاره می کرد.


با وجود این که تعداد این افراد بسیار کم بوده است اما با این حال پس از گذشت چند روز از این اتفاق خبرگزاری کالچو مرکاتو ایتالیا در گزارشی مدعی شد که باشگاه سمپدوریا به دنبال اندک هوادارانی است که دست به این توهین زده اند تا آن ها را به نوعی مجازات کند و برای این منظور از دوربین های مستقر در ورزشگاه و نیروهای پلیس نیز کمک گرفته است.


بازی بین دو تیم سمپدوریا و تورینو در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سمپدوریا خاتمه یافت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها