صبر هواداران تمام شد، سوت علیه سوارز و تشویق فاتی

هواداران بارسا دقیقه 77 بازی برابر ویارئال و با ورود آنسو فاتی به تشویق یکپارچه این پدیده 16 ساله پرداختند و در عوض بخش هایی از ورزشگاه بر علیه سوارز سوت زدند.

صبر هواداران تمام شد، سوت علیه سوارز و تشویق فاتی

کار بارسا برابر ویارئال گره خورده بود و در شرایطی که بازی 2-1 به سود بارسا دنبال می شد، هر لحظه احتمال این وجود داشت که ویارئال به گل تساوی دست یابد. تعویض مسی بین دو نیمه و عملکرد ضعیف لوئیس سوارز باعث شده بود تا بارسا از زدن گل سوم باز بماند و در عوض دقیقه به دقیقه بر اعتماد به نفس بازیکنان ویارئال اضافه شود اما همه چیز از دقیقه 77 و با ورود آنسو فاتی به جای سوارز تغییر کرد.

هواداران در لحظه ورود فاتی او را به شدت تشویق کردند و در عوض سوارز هو شد. ستاره اروگوئه ای در مقطع پایانی فصل گذشته افت شدیدی پیدا کرد و چندین مصدومیت در یک سال گذشته باعث شده تا روندی نامنظم را در بارسلونا داشته باشد. او 4 سال است که در بازی های خارج از خانه بارسا در لیگ قهرمانان نیز گلزنی نکرده و این موضوع برای آبی اناری ها تاوان سنگینی در پی داشته است.

تعویض سوارز و ورود فاتی، جریان بازی را به سود بارسا تغییر داد. ستاره 16 ساله سه بار با حرکات سریع و انفجاری خود نوکمپ را نیم خیز کرد و بارسا با درخشش او می توانست به گل های بعدی دست یابد. یک شوت او با اختلافی اندک به بیرون رفت و در دو مورد هم مهاجمان قدر پاس های فاتی را ندانستند.

فاتی حالا دیگر به طور قطع بازیکن تیم اول است و کسی جرات فرستادن او به تیم جوانان را ندارد. کادر فنی بارسا از حالا نگران یک ماه دوری او از ترکیب است. فاتی از اوایل آبان به مدت یک ماه به دلیل حضور در جام جهانی نوجوانان برزیل قادر به همراهی بارسا نخواهد بود. در ابتدای فصل کسی تصورش را هم نمی کرد که یک بازیکن 16 ساله از تیم جوانان به تیم اول بارسا برسد و تا این اندازه تاثیرگذار ظاهر شود.

او مود حمایت شدید بزرگان رختکن بارسا نیز قرار دارد و احتمالا در بازی یکشنبه مقابل ختافه و در نبود مسی، او بار دیگر در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت. فاتی در بازی های بزرگ فصل بارسا تا به اینجا یعنی برابر والنسیا و دورتموند نیز در ترکیب ثابت قرار داشت که این نشان می دهد کادر فنی بارسا تا چه اندازه به وی اطمینان دارد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها