هندرسون: ۸ گل منچسترسیتی ما را نگران نمی‌کند

هافبک تیم لیورپول می‌گوید برد ۸ گله منچسترسیتی آنها را در راه کسب قهرمانی نگران نکرده است.

هندرسون: ۸ گل منچسترسیتی ما را نگران نمی‌کند

منچسترسیتی توانست با برتری پرگل ۸ بر صفر برابر واتفورد، شکست هفته قبل برابر نوریچ را به دست فراموشی بسپارد. داوید سیلوا، سرخیو آگوئرو، برناردو سیلوا سه بار، نیکولاس اوتامندی، کوین دی‌بروین و ریاض محرز برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند.

البته لیورپول در این هفته توانست با برتری ۲ بر یک برابر چلسی همچنان با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار داشته باشد.

جوردن هندرسون درباره رقابت با منچسترسیتی در راه قهرمانی در لیگ برتر گفت: مهمترین مساله این است که بتوانیم سه امتیاز دیدارهای خودمان را به دست بیاوریم. رکوردها خودش ایجاد می‌شوند. نباید به رکوردزنی فکر کنیم و تمام تمرکز ما روی برتری در دیدارهای پیش رو است. ما نتایج سیتی را دنبال نمی‌کنیم و مهم نیست که آنها توانستند هشت گل به ثمر برسانند. این دیدارها طبیعی است و هر تیمی راه خودش را می‌رود. ما تمام تمرکزمان بازی‌هایی است که در پیش داریم و نتایج سیتی ما را نگران نمی‌کند.

لیورپول از سال ۱۹۹۰ نتوانسته است قهرمانی در لیگ را به دست بیاورد. امسال شاگردان کلوپ بهترین شروع خود را در لیگ برتر داشتند و توانستند هر شش دیدار خود را در شروع لیگ برتر با برد به پایان برسانند و در هفته هفتم این رقابت‌ها نیز باید برابر شفیلدیونایتد قرار گیرد البته قبل از این دیدار قرمزها فردا شب در جام اتحادیه با مک دانس بازی خواهد داشت.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها