جایگزین کوپر در ازبکستان مشخص شد

وادیم آبراموف به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ازبکستان انتخاب و جایگزین هکتور کوپر شد.

جایگزین کوپر در ازبکستان مشخص شد

هکتور کوپر که در ماه‌های اخیر تحت فشار رسانه‌ای و هواداری ازبکستانی‌ها بود، در 17 بازی سرمربی ازبکستان بود و در 7 بازی برنده شد، 3 تساوی را تجربه کرد و 7 مرتبه هم شکست خورد. در دو بازی قبلی تیم او یک شکست برابر فلسطین و یک برد مقابل سوریه را ثبت کرد و در واقع دیدار برابر سوریه و پیروزی برابر این تیم آخرین دیدار هکتور کوپر با ازبک‌ها شد. او از سال 2018 هدایت تیم ملی ازبکستان را پذیرفته بود.


ساعتی پس از کنار گذاشتن هکتور کوپر مربی سرشناس آرژانتینی که سابقه حضور در تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا را دارد و در جام جهانی 2018 نیز به همراه مصر حضور داشت، فدراسیون فوتبال ازبکستان "وادیم آبراموف" را به عنوان جایگزین او انتخاب کرد.


آبراموف طی سال‌های 2010 تا 2012 هدایت تیم ملی ازبکستان را برعهده داشت و توانست با تیم ملی کشورش در سال 2011 به مقام چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دست پیدا کند و عنوان بهترین مربی ازبکستان را نیز در همین سال از آن خود کرد.


فدراسیون ازبکستان حالا امیدوار است با آبراموف که سابقه زیادی در این کشور و تیم‌های مختلفش دارد، بتواند به بازی‌های جام‌‌جهانی 2022 صعود کند و همین‌طور جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2023 چین را نیز کسب کند.


ازبکستان و آبراموف در این مسیر با تیم‌های سنگاپور، یمن، فلسطین و عربستان هم‌گروه است و در گروه چهارم رقابت‌ها قرار دارد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها