تمجید والورده از فاتی

سرمربی بارسلونا پس از گلزنی و پاس گل مهاجم ۱۶ ساله تیمش برابر والنسیا به تمجید از این بازیکن پرداخت.

تمجید والورده از فاتی

دیدار بارسلونا و والنسیا با پیروزی ۵ بر ۲ آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. لوییس سوارس دبل کرد و شاگردان ارنستو والورده علاوه بر یک برد قاطع، بازی درخشانی به نمایش گذاشتند اما نام آنسو فاتی بالاتر از همه قرار گرفت. مهاجم ۱۶ ساله بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت و تنها با گذشت یک دقیقه و ۵۰ ثانیه از بازی گل نخست را به ثمر رساند. او در دقیقه ۶ به دی یانگ پاس گل داد تا جوان‌ترین بازیکن قرن ۲۱ در گلزنی و پاس گل لقب بگیرد. والورده به عملکرد عالی بازیکن جوانش اشاره کرد و گفت: او بازیکنی است که استعدادی ویژه دارد. مانند بازیکن‌های باتجربه عمل می‌کند. در تمرین‌ها هم اینچنین است. امروز فوق العاده ظاهر شد. هم گل زد و هم پاس گل داد. همچنین می‌توانست دبل کند اما بدشانس بود.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: همه چیز به شخصیت فاتی بستگی دارد. او شکل گرفته است و اکنون باید خود را با این شرایط وفق دهد. همچنین باید بازی‌اش را کنترل کند. در حال حاضر که در تیم نخست بازی می‌کند استرس دارد.

حضور کارلس پرس در ترکیب اصلی بارسا باعث شده است رقابت در تیم افزایش یابد. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: رقابت خوب است. اگر رقابت وجود نداشته باشد، بد است. باید به لوییس سوارس توجه کنید که به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند. باید دید چگونه از بازیکنان استفاده خواهیم کرد.

کلمنت لانگله نیز به بازی برجسته فاتی اشاره کرد و گفت: او ۱۶ ساله است و باید منتظرش ماند و نسبت به او صبور بود. پسر خوبی است و شایسته این جایگاه است. زمانی که فرصت دارد از آن بهره می‌برد. به او می‌گوییم به دیگر بازیکنان گوش فرا دهد چون بازی کردن در بارسلونا سخت است.

به گزارش ایسنا، فاتی تاکنون سه بار برای تیم نخست بارسا به میدان رفته است. او در نخستین حضورش (مقابل رئال بتیس) تنها ۱۰ دقیقه بازی کرد و نمایش خوبی داشت. در دیدار برابر اوساسونا هم به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و تنها به پنج دقیقه نیاز داشت تا گلزنی کند. درخشش فاتی باعث شد والورده در بازی دیشب از او در ترکیب اصلی استفاده کند. مهاجم اسپانیایی به اعتماد سرمربی اسپانیایی خیلی زود جواب داد و در کمتر از دو دقیقه گلزنی کرد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها