بادران – گل‌گهر؛ تحت تاثیر اتفاقات حاشیه‌ای

تیم‌های فوتبال بادران و گل‌گهر سیرجان روز گذشته در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که البته این بازی با حاشیه‌هایی همراه بود.

بادران – گل‌گهر؛ تحت تاثیر اتفاقات حاشیه‌ای

با تعطیلی مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول، روز گذشته دو تیم گل‌گهر و بادران در ورزشگاه کارگران به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان وینکو بگوویچ و فرهاد کاظمی تن به تساوی یک - یک دادند. این بازی اما حاشیه‌هایی داشت که می‌توان به درگیری پویا سیف‌پناهی مدافع بادران با بهنام برزای مهاجم گل‌گهر اشاره کرد. آنها در نیمه اول با یکدیگر درگیر شدند هر چند که بازیکنان و کادر فنی دو تیم سعی کردند که این ماجرا را پایان دهند تا بازی شکل طبیعی خودش را پیدا کند.

بادران که صدرنشین مسابقات لیگ دسته اول است به خوبی توانست حریفش را تحت فشار قرار دهد ولی یکی دیگر از اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار، عصبانیت شدید کاظمی بابت اشتباهات داوری بود. کاظمی اعتقاد داشت که داور سه پنالتی مسلم را برای بادران نگرفت و این اشتباهات باعث شد تا بابت عملکرد داور عصبانی شود.

نکته دیگر در مورد این بازی حضور مجتبی جباری روی نیمکت گل‌گهر بود. او که حالا دوران جدیدی را در فوتبال تجربه می‌کند مشغول نت‌برداری بود تا اطلاعات لازم را در اختیار وینکو قرار دهد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها